Με δράσεις κορυφώνονται σήμερα, Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών (26 Ιουνίου), οι πρωτοβουλίες που ξεκίνησαν χθες στη Λάρισα, με στόχο την ενημέρωση, την πρόληψη και την ενίσχυση της συνεργασίας των φορέων που δραστηριοποιούνται στον τομέα των εξαρτήσεων.
Η πρώτη εκδήλωση της ημέρας πραγματοποιείται στις 9:00 το πρωί, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας, όπου διοργανώνεται συνάντηση εργασίας από την Αντιπεριφέρεια Εθελοντισμού και Πρόνοιας και το Παρατηρητήριο Κοινωνικής Ένταξης της Περιφέρειας Θεσσαλίας με θέμα: «Η τρέχουσα κατάσταση στο πεδίο των εξαρτήσεων, σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο».
Στη συνάντηση συμμετέχουν κοινωνικοί επιστήμονες από τις δομές δημόσιας υγείας και κοινωνικής πρόνοιας της Περιφέρειας Θεσσαλίας, καθώς και στελέχη των κοινωνικών υπηρεσιών των δήμων και των Κέντρων Κοινότητας. Βασικοί στόχοι της δράσης είναι η επικαιροποίηση των γνώσεων γύρω από τα ζητήματα των εξαρτήσεων, η ενημέρωση για τις διαθέσιμες υπηρεσίες υποστήριξης των εξαρτημένων ατόμων και των οικογενειών τους σε επίπεδο Περιφέρειας, η παρουσίαση της νέας δράσης για τις εξαρτήσεις που υλοποιεί το Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης με την υποστήριξη της Περιφέρειας Θεσσαλίας, καθώς και η ενίσχυση της δικτύωσης μεταξύ των εμπλεκόμενων φορέων.
Οι εκδηλώσεις ολοκληρώνονται το βράδυ, στις 9:00, στην κοίτη του Πηνειού, με αφετηρία κάτω από τη γέφυρα του Αλκαζάρ, όπου θα πραγματοποιηθεί ο Βραδινός Περιπατητικός Αγώνας Δρόμου, στέλνοντας το μήνυμα για μια ζωή χωρίς εξαρτήσεις και υπέρ του δικαιώματος στην αναβαθμισμένη, δωρεάν και «στεγνή» απεξάρτηση.
Η αθλητική αυτή δράση συνδιοργανώνεται από το Εθνικό Συμβούλιο κατά των Ναρκωτικών (ΕΣΥΝ) – Παράρτημα Λάρισας, σε συνεργασία με την ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλίας, την Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Λάρισας, τον Σύλλογο Οικογένειας και Φίλων ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ και άλλους φορείς. Τον αγώνα στηρίζουν και συμμετέχουν ο Α.Σ. Πελασγός Λάρισας, ο Σύλλογος Μαραθωνοδρόμων Νομού Λάρισας, ο Σύλλογος Βετεράνων Αθλητών Στίβου Ν. Λάρισας, η Λέσχη Mountain Enduro Camp και η Κοιν.Σ.Επ. «Αθλοτεχνίες», ενώ τις πρωτοβουλίες υποστηρίζουν εργατικά σωματεία, σύλλογοι γονέων, αθλητικοί και πολιτιστικοί φορείς, καθώς και πλήθος πολιτών.
Το κεντρικό μήνυμα των φετινών δράσεων είναι η ενίσχυση της πρόληψης, της κοινωνικής αλληλεγγύης και της πρόσβασης σε ολοκληρωμένες υπηρεσίες απεξάρτησης, αναδεικνύοντας ότι η αντιμετώπιση των εξαρτήσεων αποτελεί υπόθεση ολόκληρης της κοινωνίας.
Ε.Κ


























