Με αφορμή τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, πραγματοποιείται στη Λάρισα διήμερο δράσεων που συνδιοργανώνουν το Εθνικό Συμβούλιο κατά των Ναρκωτικών (ΕΣΥΝ) Λάρισας, ο Σύλλογος Οικογένειας ΚΕΘΕΑ, η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Λάρισας και η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλίας, με κεντρικό μήνυμα το δικαίωμα στην αναβαθμισμένη, δωρεάν και στεγνή απεξάρτηση και τη διεκδίκηση μιας ζωής χωρίς εξαρτήσεις.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων, μετά την αποψινή περιοδεία στο κέντρο της πόλης, ακολούθησε συζήτηση στην πλατεία Λαμπρούλη στο Φρούριο, με τη συμμετοχή και τοποθετήσεις εκπροσώπων των φορέων που συνδιοργανώνουν το διήμερο δράσεων.

Η βραδιά ολοκληρώθηκε με μουσικό πρόγραμμα, στο οποίο συμμετείχαν οι Γιώργος Βαλιάκας, Στέλιος Βαλδούμας, Χάρης Καραμπέρης, Γιάννης Κατσανούλης, Γιώργος Κολτσίδας, Λίνα Νούτσου, Θωμάς Παπουλάκος, Θανάσης Σαϊτάνης, Στέλιος Τσόχατζης και Δημήτρης Φωτίου.

ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ: Λεωνίδας Τζέκας//LarissaPress
























