Με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας κατά των Ναρκωτικών και της Παράνομης Διακίνησής τους, το Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Λάρισας υλοποιεί σειρά δράσεων με στόχο την ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και την προώθηση ενός τρόπου ζωής χωρίς εξαρτήσεις.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων, πραγματοποιήθηκε απόψε τουρνουά μπάσκετ 3×3 στο γήπεδο της Πλατείας Πρωτομαγιάς, με τη συμμετοχή ομάδων από συλλόγους και φορείς της πόλης.

Στο τουρνουά συμμετείχαν ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Λάρισας, ο Ιατρικός Σύλλογος Λάρισας, ο Δικηγορικός Σύλλογος Λάρισας, ο Εμπορικός Σύλλογος Λάρισας, ο Εθνικός Λάρισας, ο Σύλλογος Παλαιμάχων Αθλητριών Καλαθοσφαίρισης, οι Παλαίμαχοι Ολυμπιάδας, ο Μορφωτικός Σύλλογος Κατωχωρίου, η Μονάδα Κοινωνικής Επανένταξης Λάρισας του ΕΟΠΑΕ, καθώς και το Πρόγραμμα Προαγωγής Αυτοβοήθειας Λάρισας.

Την εκδήλωση χαιρέτισαν ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Δημήτρης Κουρέτας και ο Αντιδήμαρχος Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου Λαρισαίων, Θανάσης Δρυστέλλας.





ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ: Λεωνίδας Τζέκας//LarissaPress
























