Με αφορμή τη φετινή Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, πραγματοποιείται στη Λάρισα διήμερο δράσεων που συνδιοργανώνουν το Εθνικό Συμβούλιο κατά των Ναρκωτικών (ΕΣΥΝ) Λάρισας, ο Σύλλογος Οικογένειας ΚΕΘΕΑ, η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Λάρισας και η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλίας, με κεντρικό μήνυμα το δικαίωμα στην αναβαθμισμένη, δωρεάν και στεγνή απεξάρτηση και τη διεκδίκηση μιας ζωής χωρίς εξαρτήσεις.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων, πραγματοποιήθηκε το απόψε ενημερωτική δράση στην Κεντρική Πλατεία της Λάρισας, όπου μέλη και εθελοντές μοίρασαν έντυπο ενημερωτικό υλικό στους πολίτες σχετικά με την πρόληψη και την αντιμετώπιση των εξαρτήσεων.

Για τις δράσεις και τα αιτήματα τοποθετήθηκαν η ταμίας του Συλλόγου Οικογένειας ΚΕΘΕΑ, Κωνσταντίνα Γρίβα, καθώς και η πρόεδρος του Παραρτήματος Λάρισας του Εθνικού Συμβουλίου κατά των Ναρκωτικών, Μαρίτα Κάτσικα, υπογραμμίζοντας την ανάγκη στήριξης και διατήρησης των στεγνών προγραμμάτων απεξάρτησης, τα οποία, όπως τόνισαν, αποτελούν βασικό πυλώνα στην προσπάθεια αντιμετώπισης των εξαρτήσεων και επανένταξης των ανθρώπων στην κοινωνία.





ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ: Λεωνίδας Τζέκας//LarissaPress
























