Μια εξαιρετική μουσική βραδιά χάρισε η Μικτή Χορωδία του Φιλανθρωπικού και Πολιτιστικού Συλλόγου «Η ΑΡΩΓΗ» με τη συμμετοχή της στο 7ο Φεστιβάλ Χορωδιών Παλαμά, το οποίο πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στον Παλαμά το Σάββατο 27 Ιουνίου:
“Η χορωδία του συλλόγου μας εκπροσώπησε επάξια τον τόπο μας, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα του κοινού και τις καλύτερες εντυπώσεις για το υψηλό καλλιτεχνικό της επίπεδο, την αρμονία και την προσεγμένη εμφάνισή της. Το μουσικό πρόγραμμα που παρουσιάστηκε καθήλωσε τους παρευρισκόμενους και ανέδειξε την ποιοτική και συστηματική δουλειά που γίνεται στο τμήμα.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου αισθάνεται την ανάγκη να εκφράσει τις θερμότερες ευχαριστίες του, καθώς και τα ειλικρινή του συγχαρητήρια σε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή την επιτυχημένη παρουσία:
Στους διοργανωτές του Φεστιβάλ για την άψογη φιλοξενία και την εξαιρετική οργάνωση της εκδήλωσης.
Στον Αχιλλέα Μπίμπιλα, καλλιτεχνικό διευθυντή του Φεστιβάλ και μαέστρο της Δημοτικής Χορωδίας Παλαμά, στον οποίο αξίζουν θερμά συγχαρητήρια για το σπουδαίο καλλιτεχνικό του έργο και την άρτια επιμέλεια της διοργάνωσης.

Στην καταξιωμένη μαέστρο μας, Μάμμου Ειρήνη, για την υποδειγματική καθοδήγηση, την έμπνευση και την αφοσίωσή της στη διδασκαλία του σχήματος.
Στην εξαιρετική πιανίστριά μας, Κουτή Ελένη, για την άψογη μουσική συνοδεία και τη σταθερή της στήριξη κατά τη διάρκεια των προβών και της ερμηνείας των έργων μας στη εκδήλωση.
Σε όλα τα μέλη της Μικτής Χορωδίας, που για ακόμα μία φορά έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, αποδεικνύοντας ότι η αγάπη για το τραγούδι και η συλλογική προσπάθεια φέρνουν πάντα σπουδαία αποτελέσματα.
Στους πιστούς φίλους και συνοδούς της αποστολής, οι οποίοι ταξίδεψαν μαζί μας στον Παλαμά, μας εμψύχωσαν με την παρουσία τους και έγιναν η πιο ζεστή μας αγκαλιά.

Μετά το πέρας του μουσικού προγράμματος της χορωδίας μας απονεμήθηκε τιμητική πλακέτα και καλάθι με τοπικά προϊόντα από τον Αντιδήμαρχο Πολιτισμού του Δήμου Παλαμά κ Σωτηρόπουλο Δημήτριο ως αναγνώριση της υψηλού επιπέδου συμμετοχής της και από τον Πρόεδρο του συλλόγου μας κ Κουκούλη Γιώργο στον κ Αντιδήμαρχο αναμνηστική πλακέτα με ζωγραφιά του Ιερού Ναού Κοιμήσεως της Θεοτόκου και του ρολογιού του Αμπελωνίτη ζωγράφου Δημήτρη Τσάλτα καθώς και βιβλία του Τυρνάβου προσφορά του Δήμου Τυρνάβου.
Μετά την εκδήλωση ακολούθησε γλέντι σε κέντρο δεξιώσεων με φαγητό και χορό.
Η «ΑΡΩΓΗ» συνεχίζει με το ίδιο πάθος το πολιτιστικό και κοινωνικό της έργο, ανανεώνοντας το ραντεβού της με το κοινό για τον 12-13 Σεπτεμβρίου 2026 στην δική μας μεγάλη χορωδιακή συνάντηση με τίτλο 5η Συνάντηση Χορωδιών – Ένα Τραγούδι η Ζωή μας στην οποία συμμετέχουν χορωδίες από Θεσσαλονίκη , Νέα Μουδανιά, Έδεσσα , Κρύα Βρύση Γιαννιτσών, Μουζάκι Καρδίτσας, Βόλο, Αγιά Λάρισας , Ραψάνη Λάρισας, η Χορωδία Παραδοσιακής και Λαϊκής Μουσικής του Συλλόγου Εστία Παράδοσης και Πολιτισμού ¨Ο Αμπελώνας¨ και η Μικτή Χορωδία του Συλλόγου μας”.
























