Η Ομοσπονδία Συνταξιούχων ΔΕΗ (ΟΣΔΕ) εκφράζει την ανησυχία της και την
οργή της γι’ αυτά που συμβαίνουν στο Λ.Κ.Π.Α. Κοζάνης σχετικά με την καταστροφή
των υποδομών των ορυχείων (όπως εκσκαφείς και αποθέτες). Παράλληλα, όπως
προκύπτει από την προκήρυξη που έχει βγάλει η Διεύθυνση Προμηθειών
Λειτουργιών Παραγωγής της ΔΕΗ, προγραμματίζουν να κατεδαφίσουν τους πύργους
ψύξεως και το κτίριο του Σπαστήρα του ΑΗΣ Αγίου Δημητρίου
Δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί τόση βιασύνη να κλείσουν τα λιγνιτικά
εργοστάσια τα οποία λειτουργούν με το εθνικό καύσιμο (τον λιγνίτη) και παράγουν
φθηνή κιλοβατώρα, την στιγμή που άλλες Ευρωπαϊκές χώρες (όπως η Γερμανία)
χρησιμοποιούν ήδη θα χρησιμοποιούνε τον λιθάνθρακα έως το 2038. Ενώ θα
μπορούσαμε να τα έχουμε εφεδρεία για μελλοντική χρήση, αντιθέτως υπάρχει τέτοιο
μένος γύρω από την ΔΕΗ που πρέπει να εξαλειφθεί ότι τονίζει την ύπαρξη της ΔΕΗ.
Αυτό αναμένεται να συμβεί και με την μονάδα (IV) Πτολεμαΐδας η οποία ενώ
είναι σύγχρονη και με πολύ χαμηλούς ρύπους (στα πλαίσια της νομοθεσίας της ΕΕ)
κοστίζοντας στον Ελληνικό λαό 1,6δις ευρώ, τώρα καλούμαστε να ξοδέψουμε
εκατοντάδες εκατομμύρια για να την μετατρέψουμε σε μονάδα φυσικού αερίου με
αποτέλεσμα η κιλοβατώρα να μην είναι πλέον φθηνή.
Τα ερωτήματα προφανώς είναι πολλά και δεν περιμένουμε καμία απάντηση
από την Κυβέρνηση η οποία βάζει τα συμφέροντα ξένων χωρών πάνω από το εθνικό
συμφέρον.
Η εγκατεστημένη ισχύς των μεταβλητών ΑΠΕ καλύπτει 10 φορές την συνολική
ενεργειακή κατανάλωση της χώρας και παρόλα αυτά καθημερινά πετιούνται στα
σκουπίδια χιλιάδες πράσινες μεγαβατώρες. Η Κυβέρνηση συνεχίζει την αδειοδότηση
νέων έργων βιομηχανικών ΑΠΕ μιας και ψηφίστηκε νόμος ο οποίος καταργεί ακόμα
και την προσχηματική υποχρέωση των εταιριών να καταθέτουν περιβαλλοντικές
μελέτες, δίνοντας στις εταιρίες ΑΠΕ την δυνατότητα να εγκαθιστούν όπου και όσες
τερατώδεις μηχανές καταστροφής του περιβάλλοντος και της υγείας των κατοίκων
θέλουν, οι οποίοι δεν έχουν καν δικαίωμα έκφρασης διαφωνίας.
ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΤΩΝ ΑΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ
ΟΡΥΧΕΙΩΝ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΤΗΚΑΝ ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ;
ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΘΑ ΦΟΡΤΩΣΕΤΕ ΜΙΣΟ ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΠΕΡΙΠΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ
ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑΣ (IV) ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ;
ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΡΟΧΩΡΑΤΕ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΙΝΑΞΗ ΤΟΥ ΑΗΣ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΟΤΑΝ
ΤΟ 2023 ΕΠΕΝΔΥΘΗΚΑΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 100 ΕΚΑΤ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ (IV)
ΜΟΝΑΔΑΣ;
ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΕΣΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ (ΟΧΙ
ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ ΛΕΚΤΙΚΑ) ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΓΚΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΗΣ
ΔΕΗ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ ΤΗΣ ΕΡΓΟ.






















