Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν πριν λίγες ημέρες τα εγκαίνια της έκθεσης «Ανθολόγιο» του Θεσσαλικού Θεάτρου στη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας – Μουσείο Γ. Ι. Κατσίγρα, με την προσέλευση πλήθους κόσμου και ανθρώπων του πολιτισμού.

Η έκθεση λειτουργεί ήδη με επισκεψιμότητα και θα διαρκέσει έως τον Νοέμβριο του 2026, παρουσιάζοντας την 50χρονη πορεία του Θεσσαλικού Θεάτρου.

Το «Ανθολόγιο» περιλαμβάνει πλούσιο αρχειακό υλικό, αφίσες παραστάσεων, φωτογραφίες, μακέτες σκηνικών και κοστούμια, αποτυπώνοντας τη διαδρομή και τη συμβολή του θεσμού στο ελληνικό θέατρο και στην πολιτιστική αποκέντρωση.
Πρόκειται για μια ζωντανή αφήγηση μνήμης και δημιουργίας, που αναδεικνύει την ιστορία ενός από τους σημαντικότερους περιφερειακούς θεατρικούς οργανισμούς της χώρας.

Αξίζει μια επίσκεψη, καθώς παρουσιάζει με μοναδικό τρόπο την πορεία του Θεσσαλικού Θεάτρου μέσα στον χρόνο.









Ε.Κ
ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ: Λεωνίδας Τζέκας//LarissaPress
























