Κινητοποίηση πραγματοποίησαν χθες οι αγρότες στην κεντρική πλατεία της Λάρισας, παρά τον άστατο καιρό και τις αυξημένες απαιτήσεις της εποχής, καθώς οι αγροτικές εργασίες βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη.
Οι παραγωγοί έστειλαν ξεκάθαρο μήνυμα ότι δεν πρόκειται να εγκαταλείψουν τις διεκδικήσεις τους, τονίζοντας πως θα συνεχίσουν τον αγώνα τους μέχρι να δοθούν ουσιαστικές λύσεις και να ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους.
Το «παρών» στη συγκέντρωση έδωσαν, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Τυρνάβου Στέλιος Τσικριτσής και ο Αντιπεριφερειάρχης Πρωτογενούς Τομέα και Αγροτικής Κινητοποίησης Δημήτρης Τσέτσιλας, εκφράζοντας τη στήριξή τους στον αγροτικό κόσμο και την ανάγκη άμεσης αντιμετώπισης των προβλημάτων που απασχολούν τον πρωτογενή τομέα.
Η παρουσία των δύο αυτοδιοικητικών ανέδειξε το κλίμα συνεργασίας που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια σε ζητήματα που αφορούν την αγροτική παραγωγή και την τοπική ανάπτυξη.
Ε.Κ
























