Σε ανάρτησή του, ο επικεφαλής της Συμπαράταξης Λαρισαίων Δημήτρης Δεληγιάννης αναφέρει τα εξής σχετικά με την επετειακή έκθεση για τα 50 χρόνια του Θεσσαλικού Θεάτρου στη Δημοτική Πινακοθήκη:
“Η επίσκεψη στην επετειακή έκθεση για τα 50 χρόνια του Θεσσαλικού Θεάτρου στη Δημοτική Πινακοθήκη είναι ένα ταξίδι στις μνήμες μιας ολόκληρης πόλης.
Θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια, τότε που κάθε παράσταση του Θεσσαλικού ήταν μέρος της ζωής της λαρισαϊκής οικογένειας. Από τις πρώτες παραστάσεις στον χώρο όπου σήμερα βρίσκεται το Ωδείο μέχρι τις μεγάλες στιγμές στον «Γαλαξία», στο Κηποθέατρο και στο Θέατρο του Μύλου, οι Λαρισαίοι αγκάλιαζαν το «δικό τους θέατρο».
Πενήντα χρόνια μετά, η πόλη οφείλει ένα επόμενο βήμα, μια μόνιμη και σύγχρονη θεατρική στέγη στο Θέατρο του ΟΥΗΛ, αντάξια της ιστορίας και του ρόλου του.
Το Θεσσαλικό Θέατρο γεννήθηκε το 1975 από πρωτοπόρους οραματιστές που πίστεψαν στην πολιτιστική αποκέντρωση.
Μεγάλωσε γιατί η κοινωνία της Λάρισας το αισθάνθηκε δικό της.
Σήμερα, σε μια εποχή που η πόλη χρειάζεται ξανά την πυξίδα της, το Θεσσαλικό Θέατρο παραμένει κομμάτι της ταυτότητας και του μέλλοντός μας.
Γιατί οι πόλεις προχωρούν μπροστά όταν επενδύουν στη δημιουργία και τον πολιτισμό τους.
Ευχαριστούμε την Αντιπρόεδρο της Πινακοθήκης, Άννυ Αρχιμανδρίτου, για τη φιλόξενη υποδοχή”.























