Εργαζόμενοι του Κέντρου Πρόληψης ΠΕ Λάρισας – ΕΟΠΑΕ, συμμετέχουν στην Πανελλήνια απεργία που κήρυξε το Σωματείο τους, διεκδικώντας την θεσμική κατοχύρωση και συνέχιση της λειτουργίας των Κέντρων Πρόληψης και μετά το 2027 που λήγει η προγραμματική σύμβαση.
Τα Κέντρα Πρόληψης, εδώ και 3 δεκαετίες, έχουν αποδείξει τον σημαντικό ρόλο στην Πρόληψη των Εξαρτήσεων και την Προαγωγή της Ψυχοκοινωνικής Υγείας του πληθυσμού, στηρίζοντας τους γονείς, τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τον ευρύτερο πληθυσμό. Οι δράσεις τους έχουν βραβευτεί και πανευρωπαϊκά όπως του Κέντρου Πρόληψης Π.Ε. Λάρισας.
Είναι σημαντικό η πολιτεία να διατηρήσει και να ενισχύσει τα Κέντρα Πρόληψης σε μια εποχή που οι εξαρτήσεις και οι εξαρτητικές συμπεριφορές στους νέους διογκώνονται συνεχώς και τα θέματα ψυχοκοινωνικής υγείας επιδεινώνονται. Για αυτό το λόγο οι εργαζόμενοι διεκδικούν να υπάρχει δωρεάν πρόσβαση σε αντίστοιχες υπηρεσίες για όλους.
























