Συνελήφθησαν χθες (23-06-2026), από αστυνομικούς της Ομάδας Πρόληψης και Διαμεσολάβησης (Ο.Π.ΔΙ.) Τυρνάβου, δύο ημεδαποί (47χρονος & 20χρονος), σε διαφορετικές περιπτώσεις, για παράβαση της νομοθεσίας περί ναρκωτικών και συγκεκριμένα: · το μεσημέρι, στην ευρύτερη περιοχή του Τυρνάβου, ο 47χρονος, διότι σε γενόμενο έλεγχο βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν μικροποσότητα μείγματος κάνναβης-καπνού, -1- μεταλλικός τρίφτης με μικροποσότητα κάνναβης, καθώς και -38- ναρκωτικά δισκία & · το βράδυ, σε περιοχή της Λάρισας, ο 20χρονος, διότι σε γενόμενο έλεγχο, βρέθηκε στην κατοχή του και κατασχέθηκε μικροποσότητα ακατέργαστης κάνναβης






















