Συνελήφθη, χθες (23-06-2026) το βράδυ στη Λάρισα, από αστυνομικούς της Ομάδας Δίκυκλης Αστυνόμευσης (ΔΙ.ΑΣ.) Λάρισας, ανήλικος ημεδαπός, διότι οδηγώντας δίκυκλο μοτοποδήλατο άνευ στοιχείων κυκλοφορίας, στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης, δεν συμμορφώθηκε σε σήμα στάσης των αστυνομικών για έλεγχο, αλλά ανέπτυξε ταχύτητα και οδηγούσε επικίνδυνα, ωστόσο, στη συνέχεια, εντοπίστηκε και ακινητοποιήθηκε.






















