Επίσκεψη στο Τελωνείο Λάρισας πραγματοποίησε ο βουλευτής Λάρισας της Νέας Δημοκρατίας, Χρήστος Καπετάνος, όπου είχε συνάντηση με τη Διευθύντρια του Τελωνείου, Ολυμπία Μπάκα.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, η κ. Μπάκα ξενάγησε τον βουλευτή σε όλους τους χώρους του Τελωνείου, ενώ ακολούθησε εκτενής συζήτηση με τους υπαλλήλους της υπηρεσίας για τα ζητήματα που αφορούν τη λειτουργία του φορέα και τις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.

Ο κ. Καπετάνος αναφέρθηκε ιδιαίτερα στην πρωτοβουλία που ανέλαβε τον περασμένο Δεκέμβριο, από κοινού με τον Δήμαρχο Λαρισαίων Θανάση Μαμάκο, για τη μεταφορά των υπηρεσιών του Τελωνείου που σχετίζονται με τη διακίνηση φορτηγών οχημάτων.
Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας πραγματοποιήθηκε τότε στις 10 Δεκεμβρίου συνάντηση με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Οικονομικών και τον Διοικητή της ΑΑΔΕ, Γιώργο Πιτσιλή, με στόχο την εξεύρεση λύσης σε ένα χρόνιο ζήτημα που επηρεάζει τόσο τη λειτουργία του Τελωνείου όσο και την κυκλοφορία στην πόλη.
Όπως σημείωσε ο βουλευτής, η προσπάθεια αυτή ευοδώθηκε με την πρόσφατη ανακοίνωση του Υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κυριάκου Πιερρακάκη, από το δημαρχείο της Λάρισας, σύμφωνα με την οποία οι υπηρεσίες του Τελωνείου που αφορούν τα φορτηγά θα μεταφερθούν από το κεντρικό κτίριο, το οποίο βρίσκεται εντός του αστικού ιστού, σε νέο χώρο εκτός πόλης, ο οποίος αναμένεται να διαμορφωθεί άμεσα ώστε να εξυπηρετεί αποτελεσματικότερα τις ανάγκες της υπηρεσίας και των μεταφορέων.
Ο Χρήστος Καπετάνος ευχαρίστησε θερμά τη Διευθύντρια και όλους τους υπαλλήλους του Τελωνείου Λάρισας για τη σοβαρή, υπεύθυνη και αποτελεσματική εργασία που επιτελούν καθημερινά, επισημαίνοντας ότι η υπηρεσία έχει ήδη ξεπεράσει τους ετήσιους στόχους που της έχουν τεθεί.

«Οι τελωνειακοί υπάλληλοι της Λάρισας επιτελούν ένα πραγματικά εμβληματικό έργο. Πρόκειται για ανθρώπους που εργάζονται αδιάκοπα, εξυπηρετώντας καθημερινά από 40 έως 100 φορτηγά οχήματα, έχοντας επίσης να φέρουν εις πέρας σημαντικές άλλες εργασίες, συμβάλλοντας καθοριστικά στη λειτουργία της τοπικής και εθνικής οικονομίας.
Το έργο τους αξίζει μεγαλύτερη στήριξη και προβολή», δήλωσε χαρακτηριστικά.
Ο βουλευτής της ΝΔ, υπογράμμισε τέλος ότι η δημιουργία των νέων εγκαταστάσεων και η μεταφορά των σχετικών υπηρεσιών εκτός του κέντρου της πόλης θα βελτιώσει σημαντικά τις συνθήκες λειτουργίας του Τελωνείου, ενώ παράλληλα θα συμβάλει ουσιαστικά στην αποσυμφόρηση του κυκλοφοριακού φόρτου της Λάρισας, προς όφελος των πολιτών και της επιχειρηματικής δραστηριότητας της περιοχής.
























