Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, συνεχίζεται στη Λάρισα το διήμερο δράσεων που συνδιοργανώνουν το Εθνικό Συμβούλιο κατά των Ναρκωτικών (ΕΣΥΝ) – Παράρτημα Λάρισας, η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλίας, η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Λάρισας και ο Σύλλογος Οικογένειας και Φίλων ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ, με κεντρικό αίτημα το δικαίωμα στην αναβαθμισμένη, δωρεάν και στεγνή απεξάρτηση και το μήνυμα: «Δεν είναι ελευθερία να ψάχνεις τη φυγή… Σκέψου, ονειρέψου, πάλεψε!»

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων, πραγματοποιήθηκε απόψε βραδινός περιπατητικός και δρομικός αγώνας στην κοίτη του Πηνειού, με αφετηρία κάτω από τη γέφυρα του Αλκαζάρ, συγκεντρώνοντας τη συμμετοχή δεκάδων πολιτών.

Τον αγώνα στήριξαν και συμμετείχαν ο Α.Σ. Πελασγός Λάρισας, ο Σύλλογος Μαραθωνοδρόμων Ν. Λάρισας, ο Σύλλογος Βετεράνων Αθλητών Στίβου Ν. Λάρισας, η Λέσχη Mountain Enduro Camp και η Κοιν.Σ.Επ. «Αθλοτεχνίες».

Παράλληλα, τις πρωτοβουλίες του διημέρου στηρίζουν εργατικά σωματεία, σύλλογοι γονέων, αθλητικοί και πολιτιστικοί φορείς, καθώς και μεμονωμένοι αθλητές και καλλιτέχνες, στέλνοντας το μήνυμα ότι η πρόληψη και η απεξάρτηση αποτελούν υπόθεση ολόκληρης της κοινωνίας.







ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ: Λεωνίδας Τζέκας//LarissaPress
























