Με ιδιαίτερη λαμπρότητα, χαμόγελα και αισιοδοξία για το νέο κεφάλαιο που ανοίγεται στη ζωή τους, πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, στις εγκαταστάσεις του σχολείου, η τελετή αποφοίτησης της Γ΄ Λυκείου του 4ου Γενικού Λυκείου Λάρισας.
Η εκδήλωση έλαβε χώρα στον προαύλιο χώρο του σχολείου, ο οποίος είχε διαμορφωθεί κατάλληλα για τη βραδιά, παρουσία πλήθους κόσμου. Μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικοί και φίλοι συγκεντρώθηκαν για να χειροκροτήσουν τους τελειόφοιτους, επιβραβεύοντας την πολυετή προσπάθειά τους.

Την εκδήλωση άνοιξε με τον χαιρετισμό του/της ο Διευθυντής του σχολείου, κ. Δημοβέλης Πέτρος, ο οποίος συνεχάρη τους μαθητές για την αφοσίωση και την επιμονή τους, τονίζοντας ότι η αποφοίτηση δεν αποτελεί το τέλος, αλλά την αφετηρία για μια πολλά υποσχόμενη ενήλικη και ακαδημαϊκή ζωή.

Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία της η κ. Βασιλούδη, διευθύντρια του τμήματος Αιμοδοσίας του Γενικού Νοσοκομείου Λάρισας, η οποία συνεχάρει τους μαθητές της Γ’ Λυκείου για την μεγάλη του συμμετοχή στην Τράπεζα Αίματος του Σχολείου. Ακολούθησε η απονομή των απολυτηρίων η βραδιά ολοκληρώθηκε με εορταστική μουσική, χορό και μπουφέ για όλους τους παρευρισκομένους.
Η Διεύθυνση, ο Σύλλογος Διδασκόντων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Σχολείου εύχονται στους αποφοίτους καλή σταδιοδρομία, καλή επιτυχία στα επόμενα βήματά τους και πρόοδο σε κάθε προσωπικό και επαγγελματικό τους στόχο.
























