Η Λάρισα έζησε για ακόμη μία χρονιά στους ρυθμούς του Φεστιβάλ Πηνειού και η ΘΕΣγάλα ήταν εκεί, φέρνοντας τη δική της Choco Loco ενέργεια στη μεγαλύτερη καλοκαιρινή γιορτή της πόλης.
Από τις 18 έως τις 21 Ιουνίου, η γωνιά της ΘΕΣγάλα δίπλα στον Πηνειό μετατράπηκε σε ένα από τα πιο ζωντανά σημεία του φεστιβάλ με μουσική, παιχνίδι, χαμόγελα και αμέτρητες στιγμές διασκέδασης!

Με πρωταγωνιστή το αγαπημένο Choco Loco, οι επισκέπτες δοκίμασαν το προϊόν, γύρισαν τον τροχό της τύχης και κέρδισαν μοναδικά δώρα και συλλεκτικά cooler bags, ανακαλύπτοντας τη πιο «loco» πλευρά της ΘΕΣγάλα.

Για τέσσερις ημέρες, η ΘΕΣγάλα έδωσε τον δικό της ρυθμό στη διοργάνωση, κάνοντάς την λίγο πιο γευστική, λίγο πιο διασκεδαστική και πολύ πιο… Choco Loco.

























