Ένα… μπαράζ συνεντεύξεων τύπου που δόθηκαν το προηγούμενο διάστημα στον Μύλο του Παππά, άλλα και οι συναντήσεις που καταγράφηκαν στο μεσοδιάστημά τους, είχαν ως αποτέλεσμα ένα ακόμη εικαστικό αποτύπωμα του περίφημου Κολομβιανού καλλιτέχνη, Sako – Asko, στη Λάρισα.
Σε αναμονή της ολοκλήρωσης της συνέντευξης τύπου για την εκδήλωση με τίτλο: «Η Αέναη Επιστροφή του Ιπποκράτη» τα παιδιά του LAComicsFestival και κάπου εκεί, παρουσία του Sako – Asko, έπεσε η ιδέα και μαζί η πρόταση του αντιδημάρχου Πολιτισμού, Θωμά Ρετσιάνη, για… συνέργειες με στόχο τη δημιουργία ενός έργου, με τον ίδιο να απευθύνεται τόσο στους διοργανωτές του Φεστιβάλ, όσο και στον Αναπληρωτή Πρόεδρο της Ιατρικής Σχολής, Αριστείδη Ζιμπή.

Παρών στην… άτυπη συνάντηση και ο δήμαρχος Λαρισαίων, Θανάσης Μαμάκος, που υποδέχθηκε θερμά την πρόταση, που ετοιμάστηκε άμεσα και προωθήθηκε ως αίτημα από τον κ. Ζιμπή στην Ιατρική Σχολή, η οποία παραχώρησε την επιφάνεια του εξωτερικού τοίχου του αμφιθέατρου, στο Τμήμα Ιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας για την υλοποίηση του έργου.
Το όλο project έγινε σε 4 μέρες, σε συνεργασία της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού Δήμου Λαρισαίων, της Ιατρικής Σχολής και του Project ΙππόΚαμπος, με τον Sako – Asko ((Santiago Oliveros), να αναχωρεί μετά από έναν και πλέον μήνα από τη Λάρισα, αφήνοντας πίσω στην πόλη μας 4 έργα του και αμέτρητες όμορφες αναμνήσεις.
Όπως μαθαίνουμε μάλιστα η τοιχογραφία άνοιξε περαιτέρω την κουβέντα και από πλευράς του Ομίλου Φίλων Νίκου Καζαντζάκης Λάρισας, που επαναφέρει παλαιότερη πρόταση στην προηγούμενη Αντιδημαρχία Πολιτισμού, η οποία είχε γίνει αποδεκτή, ώστε να δημιουργηθεί τοιχογραφία στην πόλη για τον Νίκο Καζαντζάκη.
Ε.Π.
























