Με σύμμαχο τον καλοκαιρινό καιρό, πολλοί Λαρισαίοι επέλεξαν σήμερα, Κυριακή, να κάνουν την εξόρμησή τους στις παραλίες του νομού και ιδιαίτερα στον Αγιόκαμπο.

Από νωρίς το πρωί η παραλία γέμισε με κόσμο που αναζήτησε λίγες στιγμές δροσιάς δίπλα στη θάλασσα. Η αυξημένη κίνηση ήταν εμφανής, με οικογένειες, παρέες και επισκέπτες να απολαμβάνουν το μπάνιο τους.

Ωστόσο, τα κύματα στη θάλασσα ήταν έντονα, με αποτέλεσμα οι περισσότεροι λουόμενοι να προτιμήσουν να μείνουν περισσότερο έξω από το νερό και να απολαύσουν την παραλία από την ακτή.

Ο Αγιόκαμπος για ακόμη ένα καλοκαίρι αποτελεί έναν από τους δημοφιλέστερους κοντινούς προορισμούς για τους κατοίκους της Λάρισας, προσφέροντας μια εύκολη απόδραση για όσους θέλουν λίγες ώρες δίπλα στη θάλασσα.





Ε.Κ
ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ: Λεωνίδας Τζέκας//LarissaPress























