Για να λύσεις ένα πρόβλημα είναι απαραίτητο να το έχεις, προηγουμένως, εντοπίσει. Και φυσικά να αντιλαμβάνεσαι πως αυτό αποτελεί πρόβλημα. Δεν είναι σύνηθες στην πολιτική ζωή να συναντάς και αν συζητάς με πολιτικά πρόσωπα που δεν διστάζουν, όχι μόνο να αναγνωρίσουν τα προβλήματα της χώρας, μα και να προτείνουν συγκεκριμένες, και πολλές φορές δύσκολες, λύσεις.
Ο Θωμάς Παπαλιάγκας ανήκει σε αυτή την κατηγορία των πολιτικών προσώπων. Όλα τα χρόνια που πολιτεύεται, αλλά και σήμερα που κατέχει τη θέση του αναπληρωτή Τομεάρχη Θεσμών και Διαφάνειας του ΠΑΣΟΚ με απόφασή του προέδρου του Νίκου Ανδρουλάκη, συνεχίζει να μιλάει καθαρά, δίχως αν χαϊδεύει αυτιά.
Επέλεξε να πραγματοποιήσει εν μέσω καλοκαιριού, την προσεχή Δευτέρα, μια συζήτηση στη Λάρισα, η οποία ξεφεύγει από τα γνωστά μοτίβα του καιρού μας, καθώς στόχος της εκδήλωσης-συζήτησης είναι να εξεταστεί το πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη επηρεάζει την διακυβέρνηση του κόσμου και της χώρας, την παραγωγή, την ανθεκτικότητα, την εργασία και την παιδεία.
Γιατί όμως επέλεξε αυτό το θέμα; Είναι θέμα πολιτικό και είναι αυτός ένας τρόπος για να “συγκινηθούν” οι νέοι άνθρωποι και να δουν ξανά την πολιτική με θετικό μάτι;
Ο Θωμάς Παπαλιάγκας συζητά για όλα τα παραπάνω, αλλά και για θέματα της καυτής πολιτικής επικαιρότητας με τον Λευτέρη Παπαστεργίου, ενώ στο τέλος δεν διστάζει να εκφράσει ανοιχτά τη γνώμη και για το θέμα της ΑΕΛ!























