Ο πρόεδρος της Σερβίας, Αλεξάνταρ Βούτσιτς ανακοίνωσε ότι θα παραιτηθεί από τη θέση του «εντός των επόμενων εβδομάδων», ανοίγοντας ουσιαστικά τον δρόμο για πρόωρες εκλογές.
«Θα είμαι πρόεδρος μόνο για μερικές εβδομάδες και μετά θα παραιτηθώ», δήλωσε ο Βούτσιτς σε συγκέντρωση υποστηρικτών του στο Βελιγράδι.
Ο Βούτσιτς εξελέγη για πρώτη φορά πρόεδρος της Σερβίας το 2017 και το 2022 επανεξελέγη για δεύτερη θητεία, η οποία κανονικά θα έληγε το επόμενο έτος.
Εδώ και μήνες, η κυβέρνηση της Σερβίας βρίσκεται υπό έντονη πίεση, καθώς οι συχνές μαζικές αντικυβερνητικές διαδηλώσεις συνεχίζονταν με αφορμή το πολύνεκρο δυστύχημα στον σιδηροδρομικό σταθμό του Νόβι Σαντ.























