Με τις δύο Κυρίες της Εκπαίδευσης, Καίτη Καραγιώργου Διευθύντρια Α’ Θμιας Εκπ/σης Λάρισας και Ελένη Ξυνοπούλου Διευθύντρια Β’ Θμιας Καρδίτσας, ο Χρήστος Κέλλας, στην αποχαιρετιστήρια βραδιά της ΔΑΚΕ Καθηγητών ν. Λάρισας.
Ο Λαρισαίος πολιτικός, επιστρέφοντας κατευθείαν από την πρωτεύουσα, έδωσε το παρών στην ξεχωριστή βραδιά των εκπαιδευτικών. Και πως θα μπορούσε να κάνει διαφορετικά, αφού στον χώρο έχει μόνο καλούς φίλους.
Ο γιατρός, τους συνεχάρη για τις εντυπωσιακές επιδόσεις που κατέγραψε η συνδικαλιστική παράταξη σε σειρά εκλογικών αναμετρήσεων και τους ευχαρίστησε για το σπουδαίο τους έργο στη Δημόσια Εκπαίδευση.
Συνδιοργανώτρια στην εκδήλωση και η ΔΑΚΕ Α’ Θμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, στοιχείο που καταδεικνύει το αγαστό πνεύμα συνεργασίας, που επικρατεί. Εξού και τα εντυπωσιακά αποτελέσματα, τα οποία, φυσικά, όλοι προσδοκούν πως θα προκύψουν και στις επόμενες, εθνικές, κάλπες…
Λ.Π.
























