Με τις Πανελλαδικές εξετάσεις να έχουν ολοκληρωθεί και με τις βαθμολογίες να έχουν ήδη ανακοινωθεί, πολλοί Λαρισαίοι άφησαν την πόλη και κατευθύνθηκαν στα παράλια του Δήμου Αγιάς για να πάρουν… ανάσες δροσιάς.
Κολύμπι, ηλιοθεραπεία αλλά και extreme sport, στην… ημερήσια διάταξη των λουόμενων.












Φωτογραφίες και βίντεο: Λ. Τζέκας// LarissaPress
























