Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Κατά των Ναρκωτικών συνεχίζεται το διήμερο δράσεων που συνδιοργανώνουν το Εθνικό Συμβούλιο κατά των Ναρκωτικών (ΕΣΥΝ) Παράρτημα ΛΑΡΙΣΑΣ, η ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Θεσσαλίας, η Ένωση Γονέων και Κηδεμόνων Λάρισας και ο Σύλλογος Οικογένειας και Φίλων ΚΕΘΕΑ ΕΞΟΔΟΣ για το δικαίωμα στην αναβαθμισμένη δωρεάν στεγνή απεξάρτηση, για ζωή χωρίς εξαρτήσεις με σύνθημα: «Δεν είναι ελευθερία να ψάχνεις την φυγή… Σκέψου, ονειρέψου, πάλεψε!»
Σήμερα:
21:00 ΔΩΡΕΑΝ Βραδινός Περιπατητικός και Τρεξιματικός Αγώνας Δρόμου στην κοίτη Πηνειού – Αφετηρία κάτω από την γέφυρα ΑΛΚΑΖΑΡ (προσέλευση 20:30)
Δηλώσεις συμμετοχής: https://www.segas-thessalias.gr
Το αγώνα δρόμου στηρίζουν και συμμετέχουν οι: Α.Σ. ΠΕΛΑΣΓΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ, Σύλλογος Μαραθωνοδρόμων Ν. Λάρισας, του Σύλλογος Βετεράνων Αθλητών Στίβου Ν. Λάρισας, Λέσχη Mountain Enduro Camp, Κοιν.Σ.Επ. «Αθλοτεχνίες».
Επίσης, τις πρωτοβουλίες στηρίζουν εργατικά σωματεία, σύλλογοι γονέων, αθλητικοί και πολιτιστικοί φορείς, μεμονωμένοι αθλητές και καλλιτέχνες.

Η ερμηνεύτρια Νατάσα Μποφίλιου, πρόεδρος του Σωματείου Ελλήνων Τραγουδιστών έστειλε την παρακάτω δήλωση:
«Η απεξάρτηση είναι δικαίωμα! Δωρεάν, δημόσια, με στήριξη και με φροντίδα για κάθε άνθρωπο που τη χρειάζεται. Στηρίζω τις δράσεις για μια ζωή χωρίς εξαρτήσεις, χωρίς αποκλεισμούς και χωρίς εγκατάλειψη. Ελεύθερη ζωή για όλους τους ανθρώπους… Κανείς δεν πρέπει να παλεύει μόνος!»
























