Παρά τα όσα κωμικοτραγικά έχουν καταγραφεί τις τελευταίες ώρες με αφορμή το ενδιαφέρον του κ. Ζήση Στυλιανού για την εξαγορά του πλειοψηφικού πακέτου της ΠΑΕ ΑΕΛ, με αποκορύφωμα την χθεσινή σκληρή ανακοίνωση της ΠΑΕ με την οποία ουσιαστικά έμπαινε τέλος σε κάθε τέτοιο σενάριο, νωρίς το πρωί της Τετάρτης πληροφορούμαστε από το ηλεκτρονικό μέσο ιδιοκτησίας Αχιλλέα Νταβέλη πως “παρά τις όποιες αρχικές αντεγκλήσεις τους, οι κ.κ. Ζήσης Στυλιανός και Αχιλλέας Νταβέλης παραμένουν προσηλωμένοι και συνεχίζουν αλληλέγγυοι σε μια δημιουργική συνεργασία, με μοναδικό σκοπό το κοινό καλό της ΑΕΛ. Το αργότερο έως την Τετάρτη 1η Ιουλίου οι δυο άνδρες θα ανακοινώσουν τις οριστικές αποφάσεις τους”.
Ασχολίαστο…
























