Δυο δημοπρασίες πραγματοποίησε ο δήμος Λαρισαίων για την ανάληψη της διοργάνωσης του φετινού παζαριού στη Λάρισα χωρίς αποτέλεσμα, καθώς δεν βρέθηκε κανένας ενδιαφερόμενος.
Σίγουρα αποτελεί έκπληξη το γεγονός πως κανένας επιχειρηματίας δεν θέλησε να αναλάβει μια διοργάνωση τόσο επικερδή, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της δημοτικής αρχής, αν και στο παρασκήνιο υπάρχει εξήγηση γι’ αυτό και συνδέεται περισσότερο με τα… δελτία τύπου της αστυνομίας.
Χωρίς να χρειάζεται κανείς να μπει σε σενάρια και να κάνει αναπαραγωγή φημών, το καλύτερο θα ήταν να μείνουμε στην ουσία.
Και η ουσία βρίσκεται στο ερώτημα “τι πραγματικά εξυπηρετεί στις μέρες μας ένα παζάρι, ως θεσμός που έρχεται από περασμένες δεκαετίες”.
Όσο η δημοτική αρχή δεν απαντά στο ερώτημα αυτό, τόσο θα απαξιώνεται εκ των πραγμάτων ο ίδιος ο θεσμός.
Κανείς δήμαρχος μέχρι σήμερα δεν τόλμησε να δει την πραγματικότητα με τα μάτια του καιρού μας. Αντιθέτως, όλοι προτίμησαν να εμπλέξουν το όνομά τους με φήμες και καταστάσεις που δεν τιμούν σίγουρα ούτε τον θεσμό της Αυτοδιοίκησης, ούτε της πόλης.
Ας ελπίσουμε φέτος, αφού διαμορφώνονται οι σχετικές συνθήκες, να μπει ένα τέλος στην παρακμή. Και να σχεδιαστεί κάτι σύγχρονο που θα αναζωογονήσει τον θεσμό και κατ’ επέκταση την πόλη. Ιδέες και προτάσεις υπάρχουν πολλές. Και εφαρμόζονται άλλωστε σε ολόκληρο τον κόσμο. Πολιτική βούληση χρειάζεται.
Μόνο έτσι ανοίγει ο δρόμος προς το μέλλον…
Λ.Π.
























