Σοβαρό αιματηρό επεισόδιο σημειώθηκε νωρίτερα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου 29χρονη γυναίκα μαχαίρωσε τον 24χρονο σύντροφό της. Η γυναίκα συνελήφθη για απόπειρα ανθρωποκτονίας.
Σύμφωνα με την αστυνομία:
«Συνελήφθη, σήμερα (23-06-2026) στην Άνω Πόλη, 29χρονη αλλοδαπή, για απόπειρα ανθρωποκτονίας σε βάρος του 24χρονου συντρόφου της.
Σε βάρος της συλληφθείσας σχηματίσθηκε δικογραφία από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Λευκού Πύργου, για απόπειρα ανθρωποκτονίας, ενδοοικογενειακή βία και παράβαση του Νόμου περί όπλων.
Ειδικότερα, πρωινές ώρες σήμερα (23-06-2026) εντοπίστηκε, από αστυνομικούς του Α.Τ. Λευκού Πύργου, σε διαμέρισμα στην περιοχή της Άνω Πόλης ο 24χρονος, φέροντας τραύματα από αιχμηρό αντικείμενο.
Η συλληφθείσα με τη δικογραφία που σχηματίσθηκε σε βάρος της, θα οδηγηθεί στις αρμόδιες δικαστικές αρχές».
























