Συνέντευξη Τύπου παραχώρησαν μέλη του Δ.Σ. του Οδοντιατρικού Συλλόγου Λάρισας, με αφορμή υπόθεση που αφορά τη διαφήμιση υπηρεσιών στοματικής φροντίδας από εταιρεία με έδρα την Αλβανία.

Όπως ανέφερε ο πρόεδρος του Συλλόγου, Ευστάθιος Κουτσογιάννης, η υπόθεση έγινε γνωστή μέσα από δημοσίευση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η οποία προκάλεσε ανησυχία στον κλάδο, καθώς σύμφωνα με τις πληροφορίες που συγκεντρώθηκαν, οι υπηρεσίες επρόκειτο να παρέχονται σε αίθουσες ξενοδοχείου κατόπιν τηλεφωνικών ραντεβού.
«Ως πρόεδρος του Συλλόγου προέβην σε καταγγελία για τη συγκεκριμένη δημοσίευση ενώπιον των αρμόδιων αστυνομικών αρχών. Την Παρασκευή 20 Ιουνίου η Υποδιεύθυνση Ασφαλείας Λάρισας προχώρησε στις προβλεπόμενες ενέργειες για τη διαπίστωση τυχόν παράνομης δραστηριότητας», δήλωσε ο κ. Κουτσογιάννης.
Κατά τον έλεγχο διαπιστώθηκε ότι τρία άτομα, εκ των οποίων το ένα δήλωσε οδοντίατρος, είχαν μισθώσει χώρο σε ξενοδοχείο, όπου φέρονται να σχεδίαζαν να παρέχουν υπηρεσίες σχετικές με την αντιμετώπιση οδοντιατρικών προβλημάτων. Στον χώρο εντοπίστηκαν, μεταξύ άλλων, γάντια και μάσκες.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο του Οδοντιατρικού Συλλόγου Λάρισας, τα τρία άτομα συνελήφθησαν στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασίας, οδηγήθηκαν στις αρμόδιες αρχές και στη συνέχεια ενώπιον του Εισαγγελέα, ο οποίος διέταξε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης.
Ο κ. Κουτσογιάννης υπογράμμισε ακόμη ότι η χρήση οδοντιατρικών εργαλείων προϋποθέτει διαδικασίες αποστείρωσης που δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν σε χώρους όπως ένα ξενοδοχείο, ενώ σημείωσε ότι η Αλβανία δεν αποτελεί κράτος-μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και διέπεται από διαφορετικό καθεστώς όσον αφορά ζητήματα διαφήμισης και παροχής υπηρεσιών.
Κλείνοντας, τόνισε πως ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Λάρισας, στο πλαίσιο του θεσμικού του ρόλου για την προστασία της δημόσιας υγείας και τη διασφάλιση της νομιμότητας στην άσκηση του οδοντιατρικού επαγγέλματος, θα προχωρήσει σε κάθε νόμιμη ενέργεια που κρίνεται απαραίτητη.
Α.Π.
ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ: Δημήτρης Καστανάρας//LarissaPress
























