Η Ευδοκία Τσαγκλή, επιζήσασα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών, βρέθηκε σήμερα, κατά τη δωδέκατη δικάσιμο της δίκης που διεξάγεται στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων, στο συγκρότημα Γαιόπολις στη Λάρισα.
Σε δηλώσεις της, άσκησε κριτική στον υπουργό Δικαιοσύνης, κάνοντας λόγο για ζητήματα ηθικής, ενώ αναφέρθηκε και στη δικαστική διαδικασία, υποστηρίζοντας μεταξύ άλλων ότι συνεχίζετε μια κατακερματισμένη δίκη.
Παράλληλα σημείωσε ότι παραμένει σταθερή στο αίτημά για αυτοπρόσωπη παρουσία των κατηγορουμένων και δημόσια κάλυψη της διαδικασίας, ώστε να μπορεί να την παρακολουθεί όλη η κοινωνία τις εξελίξεις.
Όπως ανέφερε, μέχρι στιγμής τα σχετικά αιτήματα έχουν απορριφθεί, ωστόσο οι συγγενείς και οι επιζώντες θα συνεχίσουν να τα θέτουν.
Τέλος, εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για το γεγονός ότι δεν βρίσκονται στο εδώλιο ο κ. Καραμανλής και ο κ. Αγοραστός.
Α.Π.
ΦΩΤΟ-ΒΙΝΤΕΟ: Λεωνίδας Τζέκας//LarissaPress
























