«Θέλω να ευχαριστήσω τον φίλο Υπουργό Μετανάστευσης και Ασύλου, κ. Θάνο Πλεύρη, ο οποίος, συνεπής στη δέσμευση που είχε αναλάβει για την παροχή ανταποδοτικών οφελών για τη λειτουργία της δομής φιλοξενίας μεταναστών στο Κουτσόχερο προχωρά στην επιπλέον χρηματοδότηση του Δήμου Λαρισαίων με 420 χιλιάδες ευρώ για την υλοποίηση στοχευμένων έργων υποδομής και την ουσιαστική αναβάθμιση της ποιότητας ζωής στη Μάνδρα».
Τα παραπάνω τόνισε ο Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος, μετά την ενημέρωση που είχε από τον αρμόδιο υπουργό για την υπογραφή της χρηματοδότησης του δήμου Λαρισαίων για την ανακαίνιση και την ενεργειακή αναβάθμιση του σχολείου της Μάνδρας που θα λειτουργεί ως πνευματικό κέντρο.
Ο Θεσσαλός πολιτικός εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη θετική αυτή εξέλιξη, η οποία δικαιώνει τις συντονισμένες προσπάθειες των τοπικών φορέων.
Υπενθυμίζεται ότι ο ΓΓ της ΚΟ της ΝΔ μαζί με την Αντιδήμαρχο Λαρισαίων, κ. Ελίζα Παπαδοπούλου και τον Πρόεδρο της Δημοτικής Κοινότητας Μάνδρας, κ. Σπύρο Καδόγλου, είχαν συμμετάσχει στις 16 Οκτωβρίου 2025 σε καθοριστική σύσκεψη στο Υπουργείο Μετανάστευσης. Στη συνάντηση παρουσία και του τότε Γενικού Γραμματέα Υποδοχής Αιτούντων Άσυλο, κ. Δημήτριου Γλυμή, υπήρξε και τηλεφωνική επικοινωνία με τον Δήμαρχο Λαρισαίων κ. Θανάση Μαμάκο. Κατά τη διάρκεια της συζήτησης, τέθηκαν με έμφαση όλα τα κρίσιμα ζητήματα της περιοχής, με αιχμή την αυστηρότερη αστυνόμευση, την τήρηση του ωραρίου της δομής Κουτσόχερου, καθώς και την ανάγκη απόδοσης έμπρακτων ανταποδοτικών οφελών στις τοπικές κοινωνίες που σηκώνουν το σχετικό βάρος.
Ο αρμόδιος υπουργός είχε εκφράσει τότε τη ρητή βούληση της κυβέρνησης να στηρίξει τις κοινότητες της Μάνδρας και του Κουτσόχερου, μια δέσμευση η οποία και γίνεται πράξη με τον πλέον επίσημο τρόπο.
Στο πλαίσιο αυτό, μετά την πρώτη χρηματοδότηση του Δήμου Λαρισαίων με 650 χιλιάδες ευρώ για τη δημιουργία νέων χώρων άθλησης, παιδικής χαράς και χώρων συνάντησης, καθώς και την πλήρη ανακατασκευή των υφιστάμενων γηπέδων, σήμερα υπεγράφη η χρηματοδότηση με 420 χιλιάδες ευρώ για την ανακαίνιση και την ενεργειακή αναβάθμιση του σχολείου της Μάνδρας.
Ο Μάξιμος Χαρακόπουλος υπογράμμισε ότι, «ως έμπρακτη αναγνώριση για το βάρος που σήκωσαν η Μάνδρα και το Κουτσόχερο όλα αυτά τα χρόνια, η πολιτεία δρομολογεί σε συνεργασία με τη Δημοτική Αρχή της Λάρισας την υλοποίηση έργων ουσίας για την καθημερινότητα των πολιτών».
























