Το Ρίμπνικ της Πολωνίας επισκέφθηκε ο Δήμαρχος Λαρισαίων, Αθανάσιος Μαμάκος, ανταποκρινόμενος στην πρόσκληση του Δημάρχου, Piotr Kuczera για τις εκδηλώσεις «Days of Rybnik», τη μεγάλη γιορτή της πόλης, στην οποία συμμετείχαν αντιπροσωπείες από αδελφοποιημένες και συνεργαζόμενες πόλεις της Ευρώπης.
Η πόλη του Ρίμπνικ είναι αδελφοποιημένη με τη Λάρισα από το 2003, επί δημαρχίας του κ. Κωνσταντίνου Τζανακούλη.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, ο κ. Μαμάκος συναντήθηκε με τον Piotr Kuczera, με τους δύο άνδρες να συζητούν για το μέλλον της συνεργασίας μεταξύ των δύο πόλεων. Ιδιαίτερο συμβολισμό είχε η συμμετοχή τους στην επίσημη τελετή που ήταν αφιερωμένη στις μακροχρόνιες διεθνείς συνεργασίες του Ρίμπνικ.
Σε σχετική ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο Δήμαρχος Λαρισαίων τόνισε:
«Η Λάρισα πιστεύει στη δύναμη των συνεργασιών και στη σημασία της ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών μεταξύ των πόλεων. Με αυτό το πνεύμα συνεχίζουμε να χτίζουμε ισχυρές σχέσεις που δημιουργούν νέες ευκαιρίες για τους πολίτες μας».
Α.Π.
























