Άλλο ένα σχολικό έτος ολοκληρώνεται για την εκπαιδευτική κοινότητα του νομού Λάρισας με όμορφες στιγμές αλλά και με δυσκολίες. Η ΔΑΚΕ καθηγητών κατέγραψε-για μία ακόμη φορά-μεγάλες συνδικαλιστικές νίκες με συντριπτικά ποσοστά (εκλογές για την ανάδειξη νέου ΔΣ της ΕΛΜΕ μας καθώς και για την ανάδειξη αντιπροσώπων για το 22ο συνέδριο της ΟΛΜΕ).
Η Τοπική Επιτροπή της ΔΑΚΕ καθηγητών ν.Λάρισας, με αφορμή τη λήξη του σχολικού έτους, προσκαλεί τα μέλη και τους φίλους της παράταξης σε αποχαιρετιστήρια βραδιά την Πέμπτη, 25/6/2026 και ώρα 21:30 στη Δημοτική πισίνα Λάρισας (σκεπαστή αγορά Νεάπολης).
Η φετινή εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί σε συνεργασία με την ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας.
























