Της Ειρήνης Παπουτσή
Απίστευτη ταλαιπωρία νεαρής Λαρισαίας (τα στοιχεία της στη διάθεσή μας), που προχώρησε σε αναφορά στο ΚΤΕΛ Κοζάνης, στρεφόμενη κατά του οδηγού του δρομολογίου Λάρισα – Πτολεμαΐδα, ο οποίος θεώρησε καλό να κινηθεί από διαφορετική κατεύθυνση, δίχως να παραλάβει την επιβάτιδα που είχε κάνε κράτηση θέσεως, με την ίδια να καταλήγει τελικά στον προορισμό της με ιδιωτικό μέσο.
Σύμφωνα με την αναφορά της καταγγέλλουσας η ίδια στις 29 Οκτωβρίου 2025 και έχοντας κάνει νωρίτερα κράτηση θέσεως για το δρομολόγιο των 15.15, με προορισμό την Πτολεμαΐδα, ανέμενε εγκαίρως το λεωφορείο στην στάση του «Ιπποκράτη», ενώ με την ώρα να περνά και το λεωφορείο να παραμένει άφαντο κατάφερε μετά κόπων να επικοινωνήσει με τον σταθμό έκδοσης των εισιτηρίων, για να λάβει την απάντηση πως το λεωφορείο κινήθηκε από την περιφερειακή οδό, δίχως να την παραλάβει, ως όφειλε!
Η επιβάτης, με την ώρα να περνά, ενημερώθηκε κατόπιν νέας τηλεφωνικής όχλησης πως θα περάσει δεύτερο λεωφορείο από την στάση της, πράγμα το οποίο ουδέποτε συνέβη, ενώ σε νέα επικοινωνία της με τα εκδοτήρια της έγινε γνωστό πως το λεωφορείο πέρασε και δεν τη βρήκε στην στάση!
Σημειώνεται ότι η καταγγέλλουσα φοιτά στη Σχολή Πυροσβεστών της Πτολεμαΐδας και με τον κίνδυνο να βγει «αναφερόμενη» στη σχολή της να ελλοχεύει επικοινώνησε με συγγενικό της πρόσωπο προκειμένου να κινηθεί με ΙΧ, σε μια απέλπιδα προσπάθεια να προλάβει κάπου στον δρόμο το λεωφορείο, ώστε να συνεχίσει για τον προορισμό της.
Οι προσπάθειες δεν ευοδώθηκαν, με τη Λαρισαία να ταξιδεύει τελικά με ΙΧ μέχρι την Κοζάνη και την ίδια να ζητά με αναφορά της στα ΚΤΕΛ Κοζάνης την επιβολή κυρώσεων στον οδηγό του επίμαχου δρομολογίου, την κάλυψη των εξόδων του ταξιδιού της, όπως και το ποσό των 400 ευρώ για ηθική βλάβη και για την ταλαιπωρία που υπέστη.
«Δε θεωρώ πρέπον οδηγός να προσπερνά κανόνες και να συνεννοείται με συνάδελφό του και όχι με τη διοίκηση για το δρομολόγιο που θα ακολουθήσει, πολύ δε περισσότερο όταν έχει στα χέρια του κατάσταση με τις κρατήσεις των εισιτηρίων», σχολιάζει στην αναφορά της προς το ΚΤΕΛ Κοζάνης η Λαρισαία, ζητώντας να ενημερωθούν αρμοδίως και τα διοικητικά όργανα του ΚΤΕΛ Κοζάνης για τη συμπεριφορά του οδηγού και την ταλαιπωρία που υπέστη εξαιτίας του.























