LarissaPress
  • Επικαιρότητα
    • Λάρισα
    • Τα Νέα της Βουλής
    • Θεσσαλία
    • Δήμοι Ν. Λάρισας
    • Ελλάδα
    • Πολιτική 
    • Οικονομία
    • Κόσμος
    • Αγροτική Οικονομία
    • Αγορά ακινήτων
    • Εκπαίδευση
  • Ρεπορτάζ
    • Πρόσωπα
    • Λοξή ματιά
    • Λάρισα – Εμπιστευτικό
    • Κουίζ
    • Αστικές … Διαθλάσεις
  • Απόψεις
    • Λαρισαίοι
    • Αρθρογραφία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Κινηματογράφος
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Γεύση
    • Καφές
    • Τέχνες
      • Θέατρο
  • Μέλλον
    • Αθλητισμός
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • Έξοδος
    • Έξοδος
    • Ταξίδια
    • Αυτοκίνητο
    • Ομορφιά και Περιποίηση
  • WebTV
  • Podcasts
No Result
View All Result
LarissaPress
  • Επικαιρότητα
    • Λάρισα
    • Τα Νέα της Βουλής
    • Θεσσαλία
    • Δήμοι Ν. Λάρισας
    • Ελλάδα
    • Πολιτική 
    • Οικονομία
    • Κόσμος
    • Αγροτική Οικονομία
    • Αγορά ακινήτων
    • Εκπαίδευση
  • Ρεπορτάζ
    • Πρόσωπα
    • Λοξή ματιά
    • Λάρισα – Εμπιστευτικό
    • Κουίζ
    • Αστικές … Διαθλάσεις
  • Απόψεις
    • Λαρισαίοι
    • Αρθρογραφία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Κινηματογράφος
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Γεύση
    • Καφές
    • Τέχνες
      • Θέατρο
  • Μέλλον
    • Αθλητισμός
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • Έξοδος
    • Έξοδος
    • Ταξίδια
    • Αυτοκίνητο
    • Ομορφιά και Περιποίηση
  • WebTV
  • Podcasts
LarissaPress
No Result
View All Result

Δεν βλέπουν διαφορά στις τιμές των σούπερ μάρκετ οι καταναλωτές – Τι ισχύει με τους 2.000 κωδικούς

17 Οκτωβρίου 2025, 22:44
–
Οικονομία
Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση

Σε σταυρόλεξο με μεγάλο βαθμό δυσκολίας έχουν εξελιχθεί οι αγορές στα σούπερ μάρκετ, λόγω της ακρίβειας, με τους πολίτες να αναζητούν τις… λύσεις, αλλά να μην τις βρίσκουν.

Την ώρα που η κυβέρνηση ανακοινώνει μειώσεις σε 2.000 και πλέον κωδικούς, οι πολίτες ψάχνουν τις μειωμένες τιμές, χωρίς να μπορούν να τις βρουν ούτε στα ράφια, ούτε στα ψυγεία.

«Δεν είδα καμία διαφορά, νομίζω ότι είναι το ίδιο. Αυτά που ψωνίζω τουλάχιστον και παρακολουθώ είναι το ίδιο» τονίζουν οι καταναλωτές που επισκέφθηκαν τα σούπερ μάρκετ για τις καθημερινές αγορές τους.

«Εγώ δεν είδα μείωση πουθενά. Ούτε λάδι, ούτε τρόφιμα, πουθενά» συμπληρώνουν οι καταναλωτές που θα πρέπει να κάνουν… υπομονή μέχρι το τέλος του έτους για να δουν ποιοι θα είναι όλοι αυτοί οι 2.000 κωδικοί που θα έχουν μείωση τιμής.

Μέχρι τέλους του έτους

«Δεν είδα τίποτα. Καρτελάκια είδατε; Όχι. Άντε να δούμε, θα περιμένουμε» υπογραμμίζουν όταν αντιλαμβάνονται ότι η μείωση στις τιμές δεν θα είναι άμεση.

Άλλωστε, όπως ενημέρωσε η Ένωση Σουπερ Μάρκετ Ελλάδας, η μείωση στις τιμές θα ισχύει εκ περιτροπής έως το τέλος του έτους.

Ειδικότερα, όπως διευκρινίζει ως προς την εφαρμογή της εν λόγω πρωτοβουλίας η Ένωση Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας:

• Οι 2.000+ κωδικοί αφορούν συνολικά τους κωδικούς στους οποίους θα εφαρμοστεί μείωση τιμής σε όλα τα Σούπερ Μάρκετ της χώρας και σε αυτούς περιλαμβάνονται τόσο επώνυμα προϊόντα, όσο και προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που διαθέτει η κάθε αλυσίδα.

• Οι κωδικοί που συμπεριλαμβάνονται στην πρωτοβουλία και οι οποίοι θα έχουν μειωμένη τιμή, θα εμφανίζονται στα ράφια των σούπερ μάρκετ σε διαφορετικά χρονικά διαστήματα, ως το τέλος του χρόνου.

• Η συλλογή των προϊόντων που θα έχουν μειωμένη τιμή, διαφέρει ανά Κατάστημα λόγω διαφορετικού μεγέθους και διαθέσιμου κωδικολογίου.

Από την πλευρά τους, οι καταναλωτές βλέπουν τις τιμές να μένουν ίδιες και την τσέπη άδεια, καθώς ολοένα και λιγότεροι καταφέρνουν να γεμίσουν ένα καλάθι του σούπερ μάρκετ.

«Όσο τα παίρναμε, τα παίρνουμε, συγκεκριμένα πράγματα. Και στα απορρυπαντικά και στα αλλαντικά που χρησιμοποιούμε δεν υπάρχει τίποτα. Κοιτάμε τις τιμές, κοιτάμε τα γραμμάρια, τίποτα» υπογραμμίζουν.

Κωδικοί εκτός… λίστας αγορών

Ωστόσο, ανάμεσα σε αυτούς τους κωδικούς περιλαμβάνονται πολλά προϊόντα που δεν χαρακτηρίζονται ως είδη πρώτης ανάγκης.

«Είδαμε ας πούμε να έχουν 50 κωδικούς με παγωτά μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου. Είδαμε 36 κωδικούς με λάμπες. Είδαμε σκούπες διαφόρων ειδών με κοντή τρίχα, με μακριά τρίχα, με μαλακή. Πάρα πολλά μανταλάκια, κλπ…. Και επίσης ένα είδος πρώτης ανάγκης… καβουροδαγκάνες», δήλωσε ο Απόστολος Ραυτόπουλος, πρόεδρος ένωσης εργαζόμενων καταναλωτών Ελλάδας.

ΠΗΓΗ

Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση
  • Ακολουθήστε το LarissaPress στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα άρθρα που δημοσιεύονται!

Περισσότερα από την κατηγορία

Οικονομία

Επιμελητήριο Λάρισας: Αλλαγή του τρόπου διεξαγωγής σεμιναρίου

17/10/2025, 12:16
Οικονομία

Τέλη κυκλοφορίας: Πότε θα αναρτηθούν στην πλατφόρμα myCAR – Ποιοι κινδυνεύουν με πρόστιμο και τα 4 σημεία που πρέπει να προσέξετε

17/10/2025, 11:38
Οικονομία

«Φέσια» 3,4 δισ. βαραίνουν τους παρόχους ρεύματος και τους συνεπείς καταναλωτές

17/10/2025, 11:28
Οικονομία

Αίτηση για εποχικό επίδομα ΔΥΠΑ: Ποσά από 687 έως 1.375 ευρώ για 18 επαγγέλματα

17/10/2025, 11:15
Οικονομία

Στο 2,1%, έναντι 2,3% αρχικής εκτίμησης η ανάπτυξη το 2024

17/10/2025, 11:03
Οικονομία

ΑΑΔΕ: Διαγράφονται χρέη άνω των 10 δισ. ευρώ έως το τέλος του 2025

17/10/2025, 10:29
Διεύθυνση: Γιαννιτσιώτη 1, 41222, Λάρισα
Τηλέφωνο: 2411117700
Email: news@larissapress.gr & adv@larissapress.gr
Μέλος του eMedia - ΑΜ: 14317
Η επιχείρηση LIBERTY IKE ως δικαιούχος του ιστοτόπου larissapress.gr δηλώνει ότι είναι συμμορφωμένη με τη σύσταση (Ε.Ε.) 2018//334 της επιτροπής της 1/3/2018 σχετικά με μέτρα για την αποτελεσματική αντιμετώπιση του παράνομου περιεχομένου στο διαδίκτυο.

Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του περιεχομένου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.

Ταυτότητα // Όροι χρήσης // Πολιτική Cookies // Πολιτική προστασίας προσωπικών δεδομένων

© 2019 - 2025 LarissaPress - Powered by ITBox, Art direction Cursor Design Studio

  • Επικαιρότητα
    • Λάρισα
    • Τα Νέα της Βουλής
    • Θεσσαλία
    • Δήμοι Ν. Λάρισας
    • Ελλάδα
    • Πολιτική 
    • Οικονομία
    • Κόσμος
    • Αγροτική Οικονομία
    • Αγορά ακινήτων
    • Εκπαίδευση
  • Ρεπορτάζ
    • Πρόσωπα
    • Λοξή ματιά
    • Λάρισα – Εμπιστευτικό
    • Κουίζ
    • Αστικές … Διαθλάσεις
  • Απόψεις
    • Λαρισαίοι
    • Αρθρογραφία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Κινηματογράφος
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Γεύση
    • Καφές
    • Τέχνες
      • Θέατρο
  • Μέλλον
    • Αθλητισμός
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • Έξοδος
    • Έξοδος
    • Ταξίδια
    • Αυτοκίνητο
    • Ομορφιά και Περιποίηση
  • WebTV
  • Podcasts
No Result
View All Result