Η Meta Platforms Inc. παρουσίασε την Τετάρτη 17/9 το πιο φιλόδοξο μέχρι σήμερα βήμα της στην κατηγορία των έξυπνων γυαλιών, αποκαλύπτοντας την πρώτη έκδοση με ενσωματωμένη οθόνη, στο πλαίσιο της στρατηγικής της να καταστήσει το προϊόν αυτό απαραίτητο στοιχείο της καθημερινότητας.

Το νέο μοντέλο, Meta Ray-Ban Display αξίας 799 δολαρίων, διαθέτει οθόνη στον δεξιό φακό και δίνει τη δυνατότητα προβολής μηνυμάτων κειμένου, βιντεοκλήσεων, οδηγιών σε χάρτες καθώς και απαντήσεων από την τεχνητή νοημοσύνη της Meta. Η διακριτική οθόνη μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως σκόπευτρο κάμερας ή εργαλείο για την αναπαραγωγή μουσικής.
Στην εκδήλωση Meta Connect στο Menlo Park της Καλιφόρνια, ο Διευθύνων Σύμβουλος Μαρκ Ζάκερμπεργκ χαρακτήρισε τα γυαλιά ως μέσο για την επίτευξη της «υπερνοημοσύνης», όρο που υιοθέτησε για να περιγράψει την ανάπτυξη προηγμένης τεχνητής νοημοσύνης και τη σχετική ερευνητική ομάδα εντός της εταιρείας. «Η Τεχνητή Νοημοσύνη πρέπει να υπηρετεί τους ανθρώπους και να μην περιορίζεται σε κέντρα δεδομένων που αυτοματοποιούν τμήματα της κοινωνίας», τόνισε, θέτοντας το πλαίσιο των μελλοντικών φιλοδοξιών.























