Η Scuderia, όπως συνηθίζει, θα παραταχθεί με ρετρό χρωματισμό στα μονοθέσιά της στο GP της πατρίδας της, στην Ιταλία το προσεχές τριήμερο 5-7 Σεπτεμβρίου. Κι αυτή τη φορά κάνει ένα νοσταλγικό ταξίδι στη δεκαετία του 1970 και στον πρώτο τίτλο που της χάρισε το ’75 ο μεγάλος Νίκι Λάουντα.
Ο ειδικός χρωματισμός που θα έχουν οι δύο Ferrari SF-25 (μόνο) στο Ιταλικό GP αυτού του τριημέρου διατηρεί μεν το παραδοσιακό κόκκινο χρώμα της Ιστορίας της ομάδας του Μαρανέλο, όμως η απόχρωση παραπέμπει στη δεκαετία του ‘70 και όλο το κάλυμμα του κινητήρα έχει λευκό χρώμα.
Είναι μια ξεκάθαρη αναφορά στη μυθική Ferrari 312 T, με την οποία ο εκλιπών Νίκι Λάουντα κατέκτησε το πρώτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα της Formula 1 πριν από 50 χρόνια. Συμπωματικά δε, ο μεγάλος Αυστριακός εξασφάλισε εκείνο τον τίτλο μέσα στη Μόντσα, στις 7 Σεπτεμβρίου – τερματίζοντας τρίτος, καθώς τον αγώνα κέρδισε ο Κλέι Ρεγκατσόνι με την έτερη 312 Τ. Το πρωτάθλημα του Λάουντα το 1975 έβαλε τέλος στην αναμονή 11 ετών της Scuderia για τον τίτλο οδηγών, και εγκαινίασε μια νέα περίοδο επιτυχιών για το cavallino.
Σύμφωνα με τη Scuderia, στις SF-25 για τον αγώνα της Μόντσα “η απόχρωση του κόκκινου θα είναι ίδια με εκείνη πριν από 50 χρόνια, θα υπάρχουν οι κλασικές λευκές διαμήκεις ρίγες, ενώ τα ονόματα των οδηγών θα είναι καλλιγραφικά”.
Αλλαγές έγιναν και στους αριθμούς των οδηγών, οι οποίοι πλέον θα εμφανίζονται με μαύρο χρώμα πάνω σε λευκό ορθογώνιο φόντο. Η πίσω αεροτομή έχει βαφτεί σε μεταλλικό ασημί, εμπνευσμένο από τα αλουμινένια εξαρτήματα που χρησιμοποιούνταν την εποχή του Νίκι Λάουντα.
Πέραν του μονοθέσιου, ο ρουχισμός των Σαρλ Λεκλέρ και Λιούις Χάμιλτον είναι μπλε, επίσης παραπέμποντας στο 1975, ενώ θα φορούν ανασχεδιασμένα κράνη ειδικά για την περίσταση.
Για τον Χάμιλτον, που θα εκκινήσει το πρώτο του GP μέσα στη Μόντσα ως οδηγός της Ferrari (αν και με ποινή 5 θέσεων στην εκκίνηση, που δέχθηκε στην Ολλανδία την περασμένη Κυριακή), η παραπομπή στον Λάουντα έχει ιδιαίτερη συναισθηματική αξία – καθώς συνεργάστηκε στενά με τον Αυστριακό στα χρόνια των τίτλων του με τη Mercedes F1, όπου ο τρις πρωταθλητής ήταν ειδικός σύμβουλος.