Η είδηση καταγράφηκε πριν λίγα εικοσιτετράωρα στη Λάρισα, επιβαρύνοντας ψυχολογικά ακόμη περισσότερο μια πόλη που έχει «χτυπηθεί» σκληρά στις γραμμές των τρένων: «Φύλακας των γραμμών του τρένου στην οδό Βόλου υπέστη ανακοπή και κατέληξε…»
Δεν είναι μόνο η τραγωδία των Τεμπών που στοιχειώνει τη Λάρισα. Είναι και τα αμέτρητα, πλέον, περιστατικά που σημειώνονται στις σιδηροδρομικές γραμμές κατά μήκος της πόλης, βάφοντάς την με αίμα.
Δεν υπάρχει Λαρισαίος που να διάβασε ή να άκουσε την είδηση και να μην σκέφτηκε «και τι θα γινόταν αν τη στιγμή που ο άτυχος φύλακας έπαθε την ανακοπή, περνούσε και ένα τρένο…;»
Το επόμενο της θλιβερής είδησης εικοσιτετράωρο ανακοινώθηκε η νέα διοίκηση της εταιρείας «Σιδηρόδρομοι Ελλάδος Μονοπρόσωπη Α.Ε.», η οποία προέκυψε μετά την ολοκλήρωση της συγχώνευσης των φορέων ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και τροχαίου υλικού της ΓΑΙΑΟΣΕ, Διευθύνων Σύμβουλος της οποίας είναι ο Λαρισαίος στην καταγωγή Χρήστος Παληός.
Ο αποδεδειγμένα έμπειρος και ικανός μάνατζερ έθεσε ως προτεραιότητα του έργου της νέας διοίκησης τη “συνολική αναβάθμιση της σιδηροδρομικής ασφάλειας, την ενίσχυση της εποπτείας του δικτύου και την αξιολόγηση του προσωπικού, με βάση τα ευρωπαϊκά πρότυπα λειτουργίας και διακυβέρνησης”.
Δεν γίνεται πλέον, μετά απ’ όλα όσα έχουν συμβεί στο παρελθόν, η σιδηροδρομική γραμμή που διασχίζει την πόλη, να αποτελεί σημείο θανάτου.
Όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς θα πρέπει να καθίσουν και να βρουν τις λύσεις εκείνες που θα παρέχουν ασφάλεια στους πολίτες.
Οι δικαιολογίες έχουν τελειώσει πια…