Μηνιαία χρέωση, για την τήρηση τραπεζικού λογαριασμού, επιβάλλει η Εθνική Τράπεζα, με αντάλλαγμα την δυνατότητα διενέργειας συναλλαγών, χωρίς επιπλέον χρέωση. Η αλλαγή προκάλεσε τις καταγγελίες καταναλωτικών ενώσεων και πριν από λίγο υπήρξε απάντηση από την τράπεζα.
H Εθνική Τράπεζα προχωρά αυτό το διάστημα στην αλλαγή των τραπεζικών λογαριασμών εκατομμυρίων πελατών της. Μετά την αλλαγή, οι λογαριασμοί χαρακτηρίζονται προνομιακοί και επιβαρύνονται με μηνιαίο πάγιο 0,8 ευρώ τον μήνα. Με αυτό το πάγιο, οι καταθέτες εξασφαλίζουν κάποια προνόμια όπως δωρεάν εμβάσματα, δωρεάν πληρωμές λογαριασμών αλλά και φορτίσεις προπληρωμένων καρτών.
Η απόφαση της τράπεζας προκάλεσε καταγγελίες από καταναλωτές αλλά και την ΕΚΠΟΙΖΩ. Αιτία, το γεγονός ότι τα εκατομμύρια των καταθετών, εγγράφονται στον συγκεκριμένο λογαριασμό χωρίς δική τους πρωτοβουλία. Αντίθετα, πρέπει να δηλώσουν οι ίδιοι στην τράπεζα είτε με επίσκεψη σε κατάστημα είτε και μέσω της εφαρμογής στα κινητά ότι δεν επιθυμούν να επωμιστούν τη συγκεκριμένη χρέωση.
Σε σχετική απάντηση η Εθνική Τράπεζα ανέφερε ότι η ενημέρωση των πελατών για τον νέου τύπου λογαριασμό γίνεται μέσω προσωπικών μηνυμάτων και επικοινωνιών, συνήθως μέσω της εφαρμογής web banking. Επίσης, ότι οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν αν θα αποδεχθούν ή όχι τη χρέωση επικοινωνώντας με την εξυπηρέτηση πελατών είτε με επίσκεψη σε κατάστημα.
Κατά συνέπεια τα εκατομμύρια των καταθετών θα πρέπει να ελέγξουν αν έχουν ήδη εγγραφεί αυτόματα στον νέου τύπο λογαριασμό και να αποφασίσουν αν τους συμφέρει να πληρώνουν το πάγιο των 80 λεπτών ή όχι.