Ενισχυμένο και θωρακισμένο θα παραδοθεί σε λίγες ημέρες το Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας Ελασσόνας μετά τη μελέτη και το έργο αποκατάστασης που δρομολόγησε η Δημοτική Αρχή και υλοποιεί η Τεχνική Υπηρεσία του Δήμου Ελασσόνας, αντιμετωπίζοντας ένα διαχρονικό πρόβλημα ευαλωτότητας του ιστορικού σχολείου.
Την πορεία εκτέλεσης του σημαντικού αυτού έργου παρακολούθησε από κοντά ο Δήμαρχος Ελασσόνας κ. Ν. Γάτσας, ο οποίος προ ημερών επισκέφτηκε το χώρο του σχολείου και ενημερώθηκε από τον εκπρόσωπο της αναδόχου εταιρείας κ. Κ. Μήτωνα και τη Διευθύντρια Τεχνικών Υπηρεσιών κ. Χρ. Ζαρίφη, παρουσία της Αντιδημάρχου Παιδείας κ. Β. Γκουγκούλη και του Προέδρου της Κοινότητας Καλλιθέας κ. Θ. Βαρνά.
Ο προϋπολογισμός των προγραμματισμένων παρεμβάσεων ανέρχεται στο ποσό των 124.000 € (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) και στο έργο προβλέπονται εργασίες για την αποκατάσταση του ιστορικού κτιρίου (κατασκευής 1936), καθώς και των μεταγενέστερων προσθηκών του.
Το έργο περιλαμβάνει:
- Χωματουργικές εργασίες και καθαιρέσεις, όπως καθαίρεση δαπέδων και επιχρισμάτων, εκσκαφές θεμελίων, και δημιουργία αποστραγγιστικής τάφρου τύπου “drainage”
- Ενισχύσεις και κατασκευές από σκυρόδεμα, όπως αρμολόγημα λιθοδομών, ενέματα, αγκυρώσεις, μανδύες σκυροδέματος και τοποθέτηση νέων μεταλλικών υποστυλωμάτων
- Ηλεκτρομηχανολογικές εργασίες, όπως αποξήλωση και επανατοποθέτηση θερμαντικών σωμάτων και αντικατάσταση ηλεκτρολογικού εξοπλισμού.
Με την ευκαιρία της επίσκεψης ο κ. Γάτσας δήλωσε: «Η ασφάλεια της σχολικής κοινότητας αποτελεί απόλυτη προτεραιότητά μας. Η παρέμβαση στο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας ήταν αναγκαία και επείγουσα και ο Δήμος Ελασσόνας με τις υπηρεσίες του ανταποκρίθηκε άμεσα, εκπονώντας μία πολύ σοβαρή μελέτη σε πολύ μικρό χρόνο»
Από την πλευρά της, η Αντιδήμαρχος κ. Γκουγκούλη τόνισε τη σημασία της συνεργασίας με τις τεχνικές υπηρεσίες και την ΚΤΥΠ, ενώ ευχαρίστησε τον ανάδοχο για την άμεση έναρξη των εργασιών και την ταχύτατη αποπεράτωση τους.
Ο Δήμος Ελασσόνας συνεχίζει να επενδύει ουσιαστικά στην αναβάθμιση των σχολικών υποδομών, βελτιώνοντας σημαντικά τις συνθήκες της σχολικής ζωής σε κάθε κοινότητα.