Το τηλεφωνικό κέντρο της COSMOTE e-Value, στον Κεραμεικό επισκέφθηκε σήμερα ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, με αφορμή την έναρξη λειτουργίας της δωρεάν τηλεφωνικής γραμμής «1566» η οποία θα δίνει απαντήσεις σε όλα τα ζητήματα υγείας. Επιπλέον, από τις αρχές Νοεμβρίου με τη γραμμή αυτή, θα είναι συνδεδεμένα και όλα τα νοσοκομεία της χώρας για να κλείνονται και εκεί τηλεφωνικά ραντεβού.
Ο κ. Γεωργιάδης συνομίλησε με τους εργαζόμενους και ενημερώθηκε για τις κλήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί από το πρωί στο «1566».
Να θυμίσουμε ότι η εν λόγω γραμμή είναι δωρεάν και μπορούν όλοι οι πολίτες να ενημερώνονται για κάθε πρόβλημα υγείας και κάθε πληροφορία που θα χρειαστούν, ανά πάσα στιγμή.
Όπως είχε τονίσει ο κ. Γεωργιάδης μιλώντας στο ραδόφωνο του ΣΚΑΙ στις 18 Ιουνίου, «Αντιγράφω το πολύ πετυχημένο μοντέλο του «1535» που έβαλε ο Κωστής Χατζηδάκης στο Υπουργείο Εργασίας. Προφανώς είναι πολύ πιο δύσκολο να το κάνεις στο Υπουργείο Υγείας γιατί δεν έχεις δύο οργανισμούς, έχεις 127 νοσοκομεία, κέντρα υγείας, γιατρούς, διαγνωστικά κέντρα, κλπ.
Αμέσως μετά την επίσκεψη στο τηλεφωνικό κέντρο, ο Υπουργός Υγείας, έκανε την ακόλουθη δήλωση (on camera): «Είμαστε εξαιρετικά υπερήφανοι στο Υπουργείο Υγείας και εγώ προσωπικά, γιατί σήμερα ξεκινάει μία νέα εποχή στην εξυπηρέτηση των συμπολιτών μας. Ήταν μία ιδέα την οποία την βάλαμε μπρος, τη χρηματοδοτήσαμε από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και σήμερα είναι πραγματικότητα. Ένας μοναδικός τηλεφωνικός αριθμός για τα θέματα της υγείας στην Ελλάδα.
Για τηλεφωνικά ραντεβού, για να μάθετε τα φάρμακά σας, για να υποδέχεται τα παράπονά σας, για να μαθαίνετε για τα απογευματινά χειρουργεία και πότε μπορείτε να προγραμματίσετε το δικό σας χειρουργείο, για διαγνωστικές εξετάσεις και για οτιδήποτε αφορά στην υγεία.
Από τις αρχές Νοεμβρίου, θα είναι συνδεδεμένα και όλα τα νοσοκομεία της χώρας για να κλείνονται και εκεί τηλεφωνικά ραντεβού. Η δωρεάν αυτή τηλεφωνική γραμμή είναι από σήμερα διαθέσιμη σε όλους τους συμπολίτες μας για να μπορούν να μη χάνουν χρόνο και να βρίσκουν αυτό που θέλουν μέσα στο Εθνικό Σύστημα Υγείας. Ήδη από την πρώτη ώρα λειτουργίας του το «1566» δέχτηκε περισσότερες από 200 κλήσεις. Η υποδομή είναι πολύ μεγάλη. Μπορούμε να λαμβάνουμε σχεδόν 11.000 τηλεφωνικές γραμμές την ημέρα, με μέσο χρόνο ανταπόκρισης μερικά δευτερόλεπτα. Άρα, τελειώνει η ταλαιπωρία. Ο κόσμος δεν χρειάζεται να περιμένει και να ψάχνει που θα πάρει τηλέφωνο και τι θα κάνει. Καταργούμε πάνω από 100 διαφορετικές τηλεφωνικές γραμμές και τις ενώνουμε σε μία».