Τουρίστας που επισκέφθηκε τη Μύκονο ξεσπά μετά τον λογαριασμό ύψους 1.000 ευρώ που του έδωσαν σε εστιατόριο. Μάλιστα, στον λογαριασμό χρεώθηκε 350 ευρώ για ένα ψάρι.
Στην παραλία Πλατύς Γιαλός του νησιού βρίσκεται το DK Oyster, το οποίο αυτοδιαφημίζεται ως «προορισμός υψηλών προδιαγραφών» που απευθύνεται σε όσους «αναζητούν ιδιαίτερες στιγμές χαλαρωτικής απομόνωσης». Πρόκειται για κατάστημα που έχει βρεθεί αρκετές φορές στο στόχαστρο αρνητικής κριτικής και καταγγελιών από πελάτες, ενώ έχει εμφανιστεί σε πρωτοσέλιδα για τα εξωφρενικά ποσά που τους χρέωσε.
Αλλά τα τελευταία χρόνια, αρκετοί πελάτες έχουν αφήσει μια σειρά από αρνητικές κριτικές στο διαδίκτυο, υποστηρίζοντας ότι η εμπειρία τούς είχε… αδειάσει το πορτοφόλι.
Μια ταξιδιώτισσα, γνωστή μόνο ως Jessica L στο TripAdvisor, μοιράστηκε την εμπειρία της στο διαδίκτυο, χαρακτηρίζοντας την επίσκεψή της στο DK Oyster «τη χειρότερη εμπειρία στη Μύκονο», σύμφωνα με την Daily Mail.
Σε μια καυστική κριτική με βαθμολογία ενός αστεριού, περιέγραψε πώς η ίδια και οι συνδαιτυμόνες της χρεώθηκαν πάνω από 1.000 ευρώ για τρία μόνο πιάτα.
Έγραψε: «Για ένα ολόκληρο ψάρι πληρώσαμε 350 ευρώ και για τρία πιάτα 1.000 ευρώ».
«Η χειρότερη εμπειρία στη Μύκονο, γιατί ούτε καν στο Scorpions, που είναι ένα από τα καλύτερα μέρη, δεν πληρώσαμε αυτό το ποσό για ένα δείπνο για 5 άτομα με ορεκτικό, κυρίως πιάτο και επιδόρπιο», πρόσθεσε.
Ενώ το εστιατόριο παραθέτει τιμές όπως 24,80 ευρώ ανά 100 γραμμάρια τσιπούρας, οι πελάτες ισχυρίζονται ότι συχνά δεν ενημερώνονται για το πλήρες κόστος μέχρι να φτάσει ο τελικός λογαριασμός – και ορισμένοι ισχυρίζονται ότι χρεώνονται τα ψάρια με το γραμμάριο χωρίς να το γνωρίζουν εκ των προτέρων.
Άλλοι χρήστες του TripAdvisor χαρακτηρίζουν το εστιατόριο ως «πλήρη απάτη».
Περιγράφοντας τον χώρο ως μια «συγκλονιστική απάτη», ένας πελάτης, που ακούει στο όνομα Sue, έγραψε: «Ένα μέλος του προσωπικού έφερε ένα επιπλέον ποτό -χωρίς να το ζητήσουν- ως “δώρο” για ομάδα τεσσάρων ατόμων. Φαινόταν μια φιλική χειρονομία… μέχρι που εμφανίστηκε στον λογαριασμό».
Η Sue ισχυρίστηκε επίσης ότι χρεώθηκε 400 ευρώ για λίγα αλκοολούχα ποτά και αναψυκτικά – και ότι έδωσε 35 ευρώ για μια Coca-Cola.
Μια άλλη επισκέπτρια, η Amrita, η οποία δείπνησε στο εστιατόριο τον Ιούνιο του 2024, ισχυρίστηκε ότι τη «δελέασαν» με δωρεάν ξαπλώστρες και της έδωσαν ένα μενού, στο οποίο αποφάσισε να παραγγείλει το ψάρι.
Πρόσθεσε: «Ποτέ δεν εξήγησαν ότι το ψάρι χρεώνεται με το βάρος του πλήρους ψαριού. Το αντιληφθήκαμε όταν έφεραν λογαριασμό 400 ευρώ. Το πραγματικό ψάρι που σερβιρίστηκε ήταν μεγαλύτερο από 1 κιλό».
Ένας τρίτος επισκέπτης, η Gabriela, κατηγόρησε το DK Oyster για «κλοπή», γράφοντας: «Σε πείθουν να παραγγείλεις μια μπίρα που κοστίζει 35 ευρώ η καθεμία. Και έρχονται γρήγορα με τον λογαριασμό για να πληρώσεις και να φύγεις».
Τέλος, ένας άλλος πελάτης προέτρεψε τους μελλοντικούς επισκέπτες να «αποφύγουν με κάθε κόστος» το κατάστημα, προσθέτοντας: «Γεύμα και ξαπλώστρες για 35 ευρώ. Αλλά όταν προσθέσαμε δύο μπουκάλια νερό και μια Coca-Cola διαίτης, πρόσθεσαν 51 ευρώ. Στη συνέχεια πρόσθεσαν 5 ευρώ για τη χρήση κέτσαπ και 18 ευρώ για μικρές πατάτες τηγανητές».
Η DK Oyster έχει διατηρήσει μια αμφιλεγόμενη φήμη όλα αυτά τα χρόνια, βγαίνοντας συχνά στα πρωτοσέλιδα για δήθεν παραπλανητικές τακτικές τιμολόγησης.
Το εστιατόριο, το οποίο διαθέτει βελούδινες ξαπλώστρες και θέα στη θάλασσα, φαίνεται να απευθύνεται σε ταξιδιώτες που θέλουν πολυτελή εμπειρία.
Το DK Oyster έγινε πρωτοσέλιδο τον Ιούλιο του 2024, επειδή χρέωσε 121 ευρώ για τρία καβουροπόδαρα σε μια ομάδα μυστικών δημοσιογράφων της Daily Mail.