LarissaPress
  • Επικαιρότητα
    • Λάρισα
    • Τα Νέα της Βουλής
    • Θεσσαλία
    • Δήμοι Ν. Λάρισας
    • Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Κόσμος
    • Αγροτική Οικονομία
    • Αγορά ακινήτων
    • Εκπαίδευση
  • Ρεπορτάζ
    • Πρόσωπα
    • Λοξή ματιά
    • Λάρισα – Εμπιστευτικό
    • Κουίζ
    • Αστικές … Διαθλάσεις
  • Απόψεις
    • Λαρισαίοι
    • Αρθρογραφία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Κινηματογράφος
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Γεύση
    • Καφές
    • Τέχνες
      • Θέατρο
  • Μέλλον
    • Αθλητισμός
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • Έξοδος
    • Έξοδος
    • Ταξίδια
    • Αυτοκίνητο
    • Σεξ
  • WebTV
  • Podcasts
No Result
View All Result
LarissaPress
  • Επικαιρότητα
    • Λάρισα
    • Τα Νέα της Βουλής
    • Θεσσαλία
    • Δήμοι Ν. Λάρισας
    • Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Κόσμος
    • Αγροτική Οικονομία
    • Αγορά ακινήτων
    • Εκπαίδευση
  • Ρεπορτάζ
    • Πρόσωπα
    • Λοξή ματιά
    • Λάρισα – Εμπιστευτικό
    • Κουίζ
    • Αστικές … Διαθλάσεις
  • Απόψεις
    • Λαρισαίοι
    • Αρθρογραφία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Κινηματογράφος
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Γεύση
    • Καφές
    • Τέχνες
      • Θέατρο
  • Μέλλον
    • Αθλητισμός
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • Έξοδος
    • Έξοδος
    • Ταξίδια
    • Αυτοκίνητο
    • Σεξ
  • WebTV
  • Podcasts
LarissaPress
No Result
View All Result

Η Λαϊκή Συσπείρωση για το Σύστημα Ελεγχόμενης Στάθμευσης

6 Ιουνίου 2025, 07:43
–
Λάρισα
Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση

Με αφορμή τη επίσημη πρώτη του Συστήματος Ελεγχόμενης Στάθμευσης από τις 2 Ιουνίου η Λαϊκή Συσπείρωση Λάρισας τονίζει σε σχετική ανακοίνωση:

Από την πρώτη στιγμή που η διοίκηση Μαμάκου εισηγήθηκε και αποφάσισε στο Δημοτικό Συμβούλιο (28 Ιανουαρίου 2025) το συγκεκριμένο μέτρο, αναδείξαμε και επισημάναμε πως πρόκειται για την δημιουργία άλλου ενός ληστρικού εισπρακτικού μηχανισμού, που θα γίνει καθημερινός εφιάλτης για κατοίκους και εργαζόμενους. Το συγκεκριμένο σχέδιο μάλιστα που τίθεται πλέον σε εφαρμογή ακολουθεί πιστά τον σχεδιασμό της προηγούμενης Δημοτικής Αρχής της ‘’Συμπαράταξης’’ και διαφοροποιείται μόνο ως προς τις λεπτομέρειες των χρόνων και του κόστους λειτουργίας του. Εξάλλου πρόκειται για υποέργο του ΣΒΑΚ του οποίου την στρατηγική υλοποίησης υποστηρίζουν και εφαρμόζουν και οι δύο, απερχόμενοι και νυν. Επιπλέον η δημοτική αρχή Λάρισας βρήκε σε αυτήν την κατεύθυνση συμπαραστάτη στην ‘’Συμπαράταξη’’ του κ. Δεληγιάννη. Διότι παρά την αρνητική εν τέλει ψήφο τους, το ΣΕΣ αποτελεί δικό τους παιδί ενώ οι προτάσεις τους  κινήθηκαν ακριβώς στο ίδιο πλαίσιο και ενίοτε υπερθεμάτιζαν (αγορά από τον Δήμο ειδικού ανιχνευτικού οχήματος κόστους 200.000 € ώστε να γίνει πιο ασφυκτικός ο έλεγχος ή η  ένσταση για το ποιος θα φέρει την ευθύνη λειτουργίας  του ΣΕΣ, ο ιδιώτης ή Δήμος, δηλαδή το ποιος θα φέρει την ευθύνη να χαρατσώνει τους Λαρισαίους).

Με το ΣΕΣ όπως και με την βραχυχρόνια στάθμευση που οριοθετείται στις τρεις ώρες, η  Δημοτική Αρχή της ΝΔ  προσθέτει εκβιαστικά άλλη μια καθημερινή ταλαιπωρία στους εργαζόμενους που χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους μη έχοντας άλλη διέξοδο μετακίνησης.  Οι τεχνολογίες της «έξυπνης πόλης», που η εγκατάστασή τους θα κοστίσει συνολικά στο λαό 3,1 εκ. ευρώ, καθώς το Ταμείο Ανάκαμψης είναι χρήματα του ελληνικού λαού,  όπως είναι η υποδομή συστήματος «έξυπνης στάθμευσης» και το έργο « ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΩΝ», γίνονται εργαλείο ώστε να αυξήσει ο Δήμος τα έσοδά του από πρόστιμα, εκμεταλλευόμενος την άναρχη κατάσταση που ο ίδιος δημιουργεί με την εφαρμογή του «ΣΒΑΚ».

Η  ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΛΑΡΙΣΑΣ ήταν η μόνη που καταψήφισε στο σύνολο τη λειτουργία της ελεγχόμενης στάθμευσης και του συστήματος διαχείρισης πεζοδρόμων. Γιατί:

1ον Δεν εξυπηρετεί τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες, αλλά αποσκοπεί στην αύξηση των εσόδων του Δήμου χρεώνοντας στους δημότες ακόμα και το δημόσιο δρόμο. Τα ποσά που θα καλούνται πλέον να πληρώνουν κάθε μήνα οι εργαζόμενοι και οι επαγγελματίες – καταστηματάρχες που δραστηριοποιούνται στο κέντρο ζαλίζουν. Ενδεικτικά το κόστος για έναν εργαζόμενο που δουλεύει στο κέντρο και αναγκάζεται να μετακινηθεί με αυτοκίνητο θα αγγίξει τα 160€ / μήνα και συνολικά 1920€  το χρόνο!

2ον Γιατί η ΣΕΣ δεν θα λύσει, ούτε καν θα απαλύνει το κυκλοφοριακό και το πρόβλημα στάθμευσης μέσα στην πόλη. Αντίθετα θα επιδεινώσει ακόμη περισσότερο την κατάσταση και στις συνοικίες πέριξ του κέντρου, Αμπελόκηπους, Ιπποκράτη, Αγ. Αθανάσιο, που ήδη επιβαρύνονται από τις αλλαγές που επέφερε το ΣΒΑΚ στην πόλη.

3ον Διότι οι θέσεις στάθμευσης στα 6 δημοτικά πάρκινγκ που έχουν παραχωρηθεί όχι μόνο δεν καλύπτουν τη μεγάλη ζήτηση αλλά και δεν θα είναι δωρεάν, καθώς μετά τις πρώτες δυο ώρες στάθμευσης θα κοστίζουν 0,80 €/ ώρα.

4ον Οι 5000 θέσεις μονίμων κατοίκων που προβλέπονται δεν ανταποκρίνονται στις πραγματικές ανάγκες της περιοχής και δεν αντανακλούν ούτε καν την υπαρκτή σύνθεση του άναρχα συσσωρευμένου και κατανεμημένου στην πόλη πληθυσμού. Στην πράξη δε, οι θέσεις αυτές δεν θα είναι εξασφαλισμένες για τους κατοίκους καθώς θα χρησιμοποιούνται από επισκέπτες και μη δικαιούχους και η Δημοτική Αστυνομία θα μοιράζει κλήσεις. Ενώ για να σταθμεύσει κάποιος λίγα μόνο μέτρα μακριά από το σπίτι του θα αποτελεί έναν «Γολγοθά», και μάλιστα με αυστηρά πρόστιμα, καθώς θα αναγκάζεται ιδιαίτερα στο κέντρο να αλλάζει ζώνη, και θα πληρώνει από 0,30-0,80€/ ώρα δηλαδή έως και 6,50€/μέρα ! Εδώ προστίθενται και οι εκατοντάδες αυτοαπασχολούμενοι του κέντρου οι οποίοι πλέον χάνουν και τη δυνατότητα να προσέρχονται στην εργασία τους με το αυτοκίνητο καθώς εξαιρούνται του ΣΕΣ.

Και αυτό εξελίσσεται στο περιβάλλον του καπιταλιστικού συστήματος  όπου προκρίνεται η κυκλοφορία των ΙΧ αυτοκινήτων και υποβαθμίζεται η λειτουργία των μέσων μαζικής μεταφοράς, των δημόσιων συγκοινωνιών. Και όσο θα επικρατεί ο άναρχος πολεοδομικός σχεδιασμός και η λειτουργία όλων των δομών με σκοπό το κέρδος, ούτε ο δημόσιος χώρος θα αποδίδεται στους δημότες, ούτε φυσικά μπορεί να οργανωθεί ο δημόσιος χώρος για να εξυπηρετήσει τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες στις μεταφορές και την συγκοινωνία.

Η ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΛΑΡΙΣΑΣ καλεί το λαό της πόλης να αντιταχθεί στην επιβολή ενός ακόμη χαρατσιού ύψους 2εκ€/ χρόνο που αποσκοπεί στην περαιτέρω φορολεηλασία του εισοδήματός του και έρχεται να προστεθεί στις αυξήσεις κατά 35% οριζόντια των δημοτικών τελών που αποφάσισε η δημοτική αρχή Λάρισας από τον Γενάρη του 2025.

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ:

Δημιουργία δημοτικών χώρων στάθμευσης, με σεβασμό στο περιβάλλον και την πολιτιστική μας κληρονομιά, που θα λειτουργούν δωρεάν για τους κατοίκους και τους εργαζομένους της περιοχής.
Επαναφορά στην περιουσία του δήμου Λαρισαίων των δυο μεγάλων υπόγειων δημοτικών χώρων στάθμευσης σε πλατεία Λαού και ΟΥΗΛ, που παραχώρησε με αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις η τότε διοίκηση Τζανακούλη της ΝΔ στους ιδιώτες.
Ανάπτυξη Δημόσιων Κρατικών Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με πύκνωση γραμμών και δρομολογίων για την καλύτερη εξυπηρέτηση των δημοτών, με σεβασμό στο περιβάλλον και τις σύγχρονες λαϊκές ανάγκες.
Κατάργηση της ΣΕΣ και της ληστρικής φοροεισπρακτικής πολιτικής του  Δήμου Λαρισαίων σε βάρος των δημοτών και κατοίκων της πόλης.

Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση
  • Ακολουθήστε το LarissaPress στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα άρθρα που δημοσιεύονται!

Περισσότερα από την κατηγορία

Λάρισα

Επιτροπή Πλημμυροπαθών Εργατικών Κατοικιών Γιάννουλης: Άθλια η κατάσταση πολλών καταστημάτων

06/06/2025, 23:28
Λάρισα

Λάρισα: Εγκαίνια της Ομαδικής Έκθεσης SECRET CODES / Μυστικοί Κώδικες (φωτο και βίντεο)

06/06/2025, 21:52
Λάρισα

K. Γουργιώτης: Η «Ημέρα Καριέρας» του Επιμελητηρίου Λάρισας κατέληξε σε αποτυχία

06/06/2025, 21:13
Λάρισα

Τραυματίας ορειβάτης στον Όλυμπο – Μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας

06/06/2025, 19:46
Λάρισα

Πτώμα εντοπίστηκε στον Πηνειό-Συναγερμός στη Λάρισα

06/06/2025, 18:45
Λάρισα

Παραλαβή του περιοδικού «Πυθαγόρας 7» για τους συμμετέχοντες στον διαγωνισμό – Εξεταστικό Κέντρο Ε.Μ.Ε. Λάρισας

06/06/2025, 17:42
Διεύθυνση: Γιαννιτσιώτη 1, 41222, Λάρισα
Τηλέφωνο: 2411117700 & 6944175828
Υπεύθυνος: Λευτέρης Παπαστεργίου
Email: news@larissapress.gr & adv@larissapress.gr
Μέλος του eMedia - ΑΜ: 14317
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του περιεχομένου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.

© 2019 LarissaPress - Powered by ITBox, Art direction Cursor Design Studio

  • Επικαιρότητα
    • Λάρισα
    • Τα Νέα της Βουλής
    • Θεσσαλία
    • Δήμοι Ν. Λάρισας
    • Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Κόσμος
    • Αγροτική Οικονομία
    • Αγορά ακινήτων
    • Εκπαίδευση
  • Ρεπορτάζ
    • Πρόσωπα
    • Λοξή ματιά
    • Λάρισα – Εμπιστευτικό
    • Κουίζ
    • Αστικές … Διαθλάσεις
  • Απόψεις
    • Λαρισαίοι
    • Αρθρογραφία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Κινηματογράφος
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Γεύση
    • Καφές
    • Τέχνες
      • Θέατρο
  • Μέλλον
    • Αθλητισμός
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • Έξοδος
    • Έξοδος
    • Ταξίδια
    • Αυτοκίνητο
    • Σεξ
  • WebTV
  • Podcasts
No Result
View All Result