Έπιασαν τόπο τα παράπονα της ηθοποιού, Χρυσάνθης Δούζη, που επισημαίνοντας το «λάθος» και την απουσία των ονομάτων των ηθοποιών από το μπάνερ της παράστασης του Θεσσαλικού Θεάτρου, με το έργο του Άρθρουρ Μίλλερ, Ήταν όλοι τους παιδιά μου, σε σκηνοθεσία Κώστα Τσιάνου και σκηνικά – κοστούμια, Γιώργου Ζιάκα, είδε σύντομα την τάξη να αποκαθίσταται, στην είσοδο του Μύλου.
Σημαντική η προσφορά όλων των συντελεστών – για μια παράσταση που χειροκροτείται από τους Λαρισαίους – και ανάμεσά τους μια άοκνη και πολυτάλαντη εργάτρια του θεάτρου που, δυστυχώς, σε σχεδόν μόνιμη βάση βλέπει το όνομά της γραμμένο λάθος.
Ο λόγος για τη Νικολέτα Καΐση, που υπογράφει την κατασκευή των κοστουμιών, η οποία ακόμη και στα δελτία τύπου που στέλνονται αναφέρεται συνεχώς ως «Καίση», με το λάθος μάλιστα να… αναπαράγεται και από σημαντική μερίδα μέσων ενημέρωσης.
Ανάλογο το… σκηνικό και στο μπάνερ της εισόδου. «Ψιλά γράμματα» θα πείτε, μα η προσοχή στις λεπτομέρειες είναι που κάνει την διαφορά και αποτυπώνει τον σεβασμό στην προσφορά και το έργο όλων. Φάουλ λοιπόν και μάλιστα κατ’ επανάληψη. Δεν κάνει…
Ε.Π.
ΦΩΤΟ: Έλενα Σταματοπούλου // LarissaPress