LarissaPress
  • Επικαιρότητα
    • Λάρισα
    • Τα Νέα της Βουλής
    • Θεσσαλία
    • Δήμοι Ν. Λάρισας
    • Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Κόσμος
    • Αγροτική Οικονομία
    • Αγορά ακινήτων
    • Εκπαίδευση
  • Ρεπορτάζ
    • Πρόσωπα
    • Λοξή ματιά
    • Λάρισα – Εμπιστευτικό
    • Κουίζ
    • Αστικές … Διαθλάσεις
  • Απόψεις
    • Λαρισαίοι
    • Αρθρογραφία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Κινηματογράφος
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Γεύση
    • Καφές
    • Τέχνες
      • Θέατρο
  • Μέλλον
    • Αθλητισμός
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • Έξοδος
    • Έξοδος
    • Ταξίδια
    • Αυτοκίνητο
    • Σεξ
  • WebTV
  • Podcasts
No Result
View All Result
LarissaPress
  • Επικαιρότητα
    • Λάρισα
    • Τα Νέα της Βουλής
    • Θεσσαλία
    • Δήμοι Ν. Λάρισας
    • Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Κόσμος
    • Αγροτική Οικονομία
    • Αγορά ακινήτων
    • Εκπαίδευση
  • Ρεπορτάζ
    • Πρόσωπα
    • Λοξή ματιά
    • Λάρισα – Εμπιστευτικό
    • Κουίζ
    • Αστικές … Διαθλάσεις
  • Απόψεις
    • Λαρισαίοι
    • Αρθρογραφία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Κινηματογράφος
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Γεύση
    • Καφές
    • Τέχνες
      • Θέατρο
  • Μέλλον
    • Αθλητισμός
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • Έξοδος
    • Έξοδος
    • Ταξίδια
    • Αυτοκίνητο
    • Σεξ
  • WebTV
  • Podcasts
LarissaPress
No Result
View All Result

City Branding

Ηρακλής Γερογιώκας
–
28 Νοεμβρίου 2023, 19:19
–
Απόψεις
Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση

Όταν δυόμιση δεκαετίες πριν ο Simon Anholt πήρε το Nation Branding από το χέρι και το έκανε γνωστό στην παγκόσμια πολιτική σκηνή, δίνοντας του έναν τόνο πιο μαρκετίστικο, οι πολιτικοί φιλόσοφοι κράτησαν τις αποστάσεις τους καθώς πέρα από την αμιγώς πολιτική έννοια της «ήπιας ισχύος», στο εγχείρημα θα έμπαινε η δημόσια διπλωματία, η οποία βέβαια θα ασκούνταν όχι τόσο με όρους πολιτικής , όσο αγοράς. Η τάση εντάθηκε όταν το branding  ξέφευγε από τα υψηλά ιδανικά της προσφοράς ισχύος στο έθνος με σαφέστατα χαμηλότερο budget και επεκτάθηκε σε πιο προσιτούς στόχους, όπως οι πόλεις. Το city/destination branding θα γινόταν περισσότερο μια νέα κατάκτηση του marketing παρά ένα υποπροϊόν υψηλής στρατηγικής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, η ίδρυση της Copenhagen Capacity το 2002, επιτροπής για την προώθηση του brand της Κοπεγχάγης. Αποτελούνταν από 6 πολιτικούς και 7 ανθρώπους της αγοράς.

Πέρα από τη θεωρία, τα θετικά αποτελέσματα της στρατηγικής προώθησης μιας πόλης είναι αναμφισβήτητα αλλά δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εξ’ ορισμού απαιτείται budget, επιμονή και υπομονή. Η Φιλανδία διέκοψε το πρόγραμμα μετά από 7 χρόνια καθώς θεώρησε ότι δεν παρήγαγε απτά αποτελέσματα. Το branding είναι μια διαδικασία που θέλει τον χρόνο της γιατί πρέπει να αγγίξεις ψυχές, και αυτό δεν γίνεται ούτε μηχανικά, ούτε αυτόματα.

Το  brand δεν είναι μόνο ένα σύμβολο που διαχωρίζει ένα προϊόν από ένα άλλο αλλά αυτό που φέρνει στο μυαλό χειροπιαστά και μη ψυχολογικά και κοινωνικά χαρακτηριστικά που αφορούν στο προϊόν. Η στόχευση γίνεται μέσω της διαχείρισης της εικόνας της πόλης και απαιτείται καινοτόμα στρατηγική καθώς και  οικονομικός, εμπορικός, κοινωνικός, πολιτιστικός και κυβερνητικός συντονισμός. Τρεις λέξεις είναι βασικές: ενσωμάτωση, συνεργασία, συντονισμός. Η ΣΔΙΤ (Σύμπραξη Ιδιωτικού – Δημόσιου Τομέα είναι αυτονόητη).

Έμφαση δίνεται στο πολύπλευρο του χαρακτήρα της πόλης, στον τουρισμό, τις εμπορικές επιχειρήσεις και τις εξαγωγές, τις αθλητικές εκδηλώσεις, τις διεθνείς σχέσεις της πόλης και την διπλωματία των πόλεων, καθώς και οτιδήποτε ενισχύει την ταυτότητα της πόλης. Το στρατηγικό μάρκετινγκ βέβαια απαιτεί πάνω από όλα στόχευση. Μια ανάλυση SWOT είναι η αφετηρία του όλου εγχειρήματος. Πρέπει να έχει ξεκαθαριστεί ποιες αγορές στοχεύουμε και με ποιους θέλουμε να ανταγωνιστούμε. Από εκεί και πέρα, διάθεση πόρων και σύμπλευση όλων των δυνάμεων της πόλης. Το εγχείρημα είναι μεγαλοπρεπές.

Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση
  • Ακολουθήστε το LarissaPress στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα άρθρα που δημοσιεύονται!
Ηρακλής Γερογιώκας

Ηρακλής Γερογιώκας

Ιδιοκτήτης κέντρου ξένων γλωσσών

Ο Ηρακλής Γερογιώκας είναι ιδιοκτήτης Κέντρου Ξένων Γλωσσών, Αντιδήμαρχος Παιδείας στο δήμο Λαρισαίων και υποψήφιος Διδάκτορας στο Πανεπιστήμιο της Λευκωσίας σε θέματα Τουρκικης ήπιας ισχύος.

Περισσότερα από την κατηγορία

Απόψεις

Το έθνος, το κράτος, και ο πολιτικός σουρεαλισμός

19/06/2025, 07:30
Απόψεις

Ο Δήμαρχος ξανά στη φυλακή

27/03/2025, 06:55
Απόψεις

Κύπρος: Πενήντα χρόνια μετά, οι ίδιες μέλισσες…

20/07/2024, 08:44
Απόψεις

“America First”: Θεός φυλάξοι…

19/07/2024, 20:02
Απόψεις

Διαζύγιο στη Μονή της Χώρας

15/05/2024, 07:50
Απόψεις

Αντί ευχών…

25/03/2024, 07:40
Διεύθυνση: Γιαννιτσιώτη 1, 41222, Λάρισα
Τηλέφωνο: 2411117700 & 6944175828
Υπεύθυνος: Λευτέρης Παπαστεργίου
Email: news@larissapress.gr & adv@larissapress.gr
Μέλος του eMedia - ΑΜ: 14317
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του περιεχομένου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.

© 2019 LarissaPress - Powered by ITBox, Art direction Cursor Design Studio

  • Επικαιρότητα
    • Λάρισα
    • Τα Νέα της Βουλής
    • Θεσσαλία
    • Δήμοι Ν. Λάρισας
    • Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Κόσμος
    • Αγροτική Οικονομία
    • Αγορά ακινήτων
    • Εκπαίδευση
  • Ρεπορτάζ
    • Πρόσωπα
    • Λοξή ματιά
    • Λάρισα – Εμπιστευτικό
    • Κουίζ
    • Αστικές … Διαθλάσεις
  • Απόψεις
    • Λαρισαίοι
    • Αρθρογραφία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Κινηματογράφος
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Γεύση
    • Καφές
    • Τέχνες
      • Θέατρο
  • Μέλλον
    • Αθλητισμός
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • Έξοδος
    • Έξοδος
    • Ταξίδια
    • Αυτοκίνητο
    • Σεξ
  • WebTV
  • Podcasts
No Result
View All Result