LarissaPress
  • Επικαιρότητα
    • Λάρισα
    • Τα Νέα της Βουλής
    • Θεσσαλία
    • Δήμοι Ν. Λάρισας
    • Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Κόσμος
    • Αγροτική Οικονομία
    • Αγορά ακινήτων
    • Εκπαίδευση
  • Ρεπορτάζ
    • Πρόσωπα
    • Λοξή ματιά
    • Λάρισα – Εμπιστευτικό
    • Κουίζ
    • Αστικές … Διαθλάσεις
  • Απόψεις
    • Λαρισαίοι
    • Αρθρογραφία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Κινηματογράφος
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Γεύση
    • Καφές
    • Τέχνες
      • Θέατρο
  • Μέλλον
    • Αθλητισμός
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • Έξοδος
    • Έξοδος
    • Ταξίδια
    • Αυτοκίνητο
    • Σεξ
  • WebTV
  • Podcasts
No Result
View All Result
LarissaPress
  • Επικαιρότητα
    • Λάρισα
    • Τα Νέα της Βουλής
    • Θεσσαλία
    • Δήμοι Ν. Λάρισας
    • Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Κόσμος
    • Αγροτική Οικονομία
    • Αγορά ακινήτων
    • Εκπαίδευση
  • Ρεπορτάζ
    • Πρόσωπα
    • Λοξή ματιά
    • Λάρισα – Εμπιστευτικό
    • Κουίζ
    • Αστικές … Διαθλάσεις
  • Απόψεις
    • Λαρισαίοι
    • Αρθρογραφία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Κινηματογράφος
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Γεύση
    • Καφές
    • Τέχνες
      • Θέατρο
  • Μέλλον
    • Αθλητισμός
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • Έξοδος
    • Έξοδος
    • Ταξίδια
    • Αυτοκίνητο
    • Σεξ
  • WebTV
  • Podcasts
LarissaPress
No Result
View All Result

Το “Λευκό Βέλος” στη Λάρισα και οι μελέτες του ΟΣΕ για τις διαβάσεις της πόλης

20 Ιανουαρίου 2021, 21:00
–
Ρεπορτάζ
Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση

Του Πάνου Γαρουφαλιά

Η νέα στόχευση του ΟΣΕ είναι να παρέχει στους πελάτες τις καλύτερες υπηρεσίες. Μέσα σε αυτές τις ποιοτικές υπηρεσίες είναι να φτάνει κανείς στον προορισμό του ακόμη πιο γρήγορα με την μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Για το λόγο αυτό έχουν γίνει έργα σε όλο το μήκος του δικτύου από την Αθήνα έως την Θεσσαλονίκη. Μάλιστα την 25 Μαρτίου του 2021 περιμένουμε και το παρθενικό ταξίδι του «Λευκού Βέλους», του γρήγορου τρένου των Ιταλών που υπόσχεται σύντομα ταξίδια από την Θεσσαλονίκη προς την Αθήνα και αντίστροφα.

Κάθε τέτοιο τρένο  θα μπορεί να μεταφέρει πάνω από 475 επιβάτες, ενώ, όταν ολοκληρωθεί η προγραμματισμένη αναβάθμιση του σιδηροδρομικού δικτύου, θα καλύπτει τη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη σε τρεις ώρες και ένα τέταρτο, κάνοντας το ταξίδι συντομότερο κατά περίπου 45 λεπτά. Τα ETR 470 μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητες έως 200 χιλιομέτρων την ώρα, αλλά βάσει των συνθηκών στο υπό αναβάθμιση ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο, θα κινούνται με 160 χιλιόμετρα.

Τι κερδίζει σε χρόνο ο ΟΣΕ με την υλοποίηση των έργων στη Λάρισα

Το ETR 470 βάζει τον ΟΣΕ στην εποχή της γρήγορης σιδηροδρομικής μετακίνησης σε χρόνους που τόσα χρόνια δεν μπορούσαμε να φανταστούμε στην Ελλάδα. Σε αυτό το πλαίσιο φαίνεται ότι ο ΟΣΕ δεν θέλει να προχωρήσει μόνο στην βελτίωση του δικτύου εκτός πόλεων αλλά και μέσα σε αυτές. Έτσι και με βάση αυτή τη στόχευση φαίνεται πως ο ΟΣΕ προχωρά σε λύσεις με βύθιση στη  Πάτρα όπου κάνει νέα χάραξη αλλά είναι θετικός -όπως προέκυψε και στην συνάντηση της Παρασκευής- να εκπονήσει μελέτες και στις διαβάσεις της Βόλου, της Καραγάτση και της Αγιάς. Η LarissaPress ρώτησε υψηλόβαθμο στέλεχος του οργανισμού τι θα κερδίσει σε χρόνο- πέρα από την ασφάλεια- ο ΟΣΕ αν υλοποιήσει τις υπογειοποιήσεις στις τρεις διαβάσεις στην Λάρισα, παράλληλα με το έργο των ηχοπετασμάτων. «Τα τρένα σε αυτές τις διαβάσεις κινούνται εξαιρετικά σιγά χάνοντας χρόνο. Αν γίνουν οι υπογειοποιήσεις και έχοντας και ηχοπετάσματα κατά μήκος των γραμμών τα γρήγορα τρένα θα μπορούσαν να κερδίζουν τρία, με τέσσερα λεπτά χρόνο διασχίζοντας τη πόλη», μας είπε.

Αν σκεφτείτε ότι τον ίδιο χρόνο μπορεί να τον κερδίσει και σε άλλα αστικά κομμάτια όπως στη Θεσσαλονίκη –όπου εκκινεί ή καταλήγει- τότε θα μπορούμε να μιλάμε για μείωση «από 10-15 λεπτά στη συνολική διαδρομή», υποστηρίζεται.

Τα παραπάνω δεδομένα δίνουν μια εξήγηση γιατί τώρα ο ΟΣΕ κινήθηκε και δείχνει πρόθυμος για τις παρεμβάσεις στην Λάρισα. Μάλιστα σε αυτή την εξίσωση προσθέστε και την αύξηση της εμπορικής κίνησης τα επόμενα χρόνια ιδιαίτερα στο άξονα Αθήνα- Θεσσαλονίκη- σύνορα.

Facebook
Twitter/X
Telegram
Pocket
Email
Εκτύπωση
  • Ακολουθήστε το LarissaPress στο Google News και μείνετε ενημερωμένοι για όλες τις ειδήσεις και τα άρθρα που δημοσιεύονται!

Περισσότερα από την κατηγορία

Αγροτική Οικονομία

Λάρισα: Μειωμένη η φετινή παραγωγή για τα βερίκοκα

18/06/2025, 06:58
Ρεπορτάζ

“Tech with heart”: Μικροί Λαρισαίοι εφευρέτες σχεδιάζουν ρομπότ υποστήριξης ανθρώπων με αναπηρίες!

17/06/2025, 07:42
Ρεπορτάζ

Λάρισα: Απόπειρα εξαπάτησης στο όνομα του ΕΟΔΥ

17/06/2025, 07:32
Ρεπορτάζ

Λάρισα: «Βροχή» προστίμων και προβλήματα στην εφαρμογή Flowbird την πρώτη μέρα του νέου συστήματος στάθμευσης 

17/06/2025, 07:26
Αγροτική Οικονομία

Αγγίζει το 100% η παραμόρφωση ροδάκινων για την ποικιλία «Άνδρος» – Σε απόγνωση οι παραγωγοί της Γιάννουλης

15/06/2025, 08:32
Αθλητισμός

Στη Λάρισα μαθαίνουν να κάνουν… skate!

15/06/2025, 08:23
Διεύθυνση: Γιαννιτσιώτη 1, 41222, Λάρισα
Τηλέφωνο: 2411117700 & 6944175828
Υπεύθυνος: Λευτέρης Παπαστεργίου
Email: news@larissapress.gr & adv@larissapress.gr
Μέλος του eMedia - ΑΜ: 14317
Απαγορεύεται από το δίκαιο της Πνευματικής Ιδιοκτησίας η καθ΄οιονδήποτε τρόπο παράνομη χρήση/ιδιοποίηση του περιεχομένου, με βαρύτατες αστικές και ποινικές κυρώσεις για τον παραβάτη.

© 2019 LarissaPress - Powered by ITBox, Art direction Cursor Design Studio

  • Επικαιρότητα
    • Λάρισα
    • Τα Νέα της Βουλής
    • Θεσσαλία
    • Δήμοι Ν. Λάρισας
    • Ελλάδα
    • Οικονομία
    • Κόσμος
    • Αγροτική Οικονομία
    • Αγορά ακινήτων
    • Εκπαίδευση
  • Ρεπορτάζ
    • Πρόσωπα
    • Λοξή ματιά
    • Λάρισα – Εμπιστευτικό
    • Κουίζ
    • Αστικές … Διαθλάσεις
  • Απόψεις
    • Λαρισαίοι
    • Αρθρογραφία
  • Πολιτισμός
    • Πολιτισμός
    • Κινηματογράφος
    • Βιβλίο
    • Εικαστικά
    • Γεύση
    • Καφές
    • Τέχνες
      • Θέατρο
  • Μέλλον
    • Αθλητισμός
    • Υγεία
    • Περιβάλλον
    • Επιστήμη
    • Τεχνολογία
  • Έξοδος
    • Έξοδος
    • Ταξίδια
    • Αυτοκίνητο
    • Σεξ
  • WebTV
  • Podcasts
No Result
View All Result