Ο Σεπτέμβριος είναι ο μήνας εκκίνησης και των πραγματικών αλλαγών. Ξεκινάει η καινούργια σεζόν και όλοι προετοιμάζονται για να υποδεχθούν την χειμερινή περίοδο. Συνήθως, την περίοδο Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου οι πολυκατοικίες διενεργούν την ετήσια Γενική Συνέλευση. Εκεί γίνεται ο ετήσιος απολογισμός και τοποθετείται ο νέος διαχειριστής. Ποιος είναι ο ορθότερα ενδεδειγμένος τρόπος για κάτι τέτοιο, ποιος ο πλέον επαγγελματικός και τι συμφέρει σε ιδιοκτήτες και ενοικιαστές μιας πολυκατοικίας;
Επικοινωνήσαμε με τον κ. Λευτέρη Φουρκιώτη, ιδιοκτήτη της εταιρείας Puerta, έναν επαγγελματία που γνωρίζει το εν λόγω αντικείμενο όσο κανείς στη Λάρισα, για να μας δώσει τις απαντήσεις στα ερωτήματα που θέτουν όλοι σχεδόν οι κάτοικοι της πόλης, καθώς έχουν, πλέον, επιστρέψει στα σπίτια τους.
«Είναι πολλές οι φορές που ο διαχειριστής μιας πολυκατοικίας πρέπει να γίνει δυσάρεστος προς του υπόλοιπους ενοίκους και έτσι δημιουργούνται προστριβές. Μια επαγγελματική εταιρία διαχείρισης των κοινοχρήστων, όπως η Puerta, δεν αντιμετωπίζει τέτοια θέματα», μας εξηγεί ο κ. Φουρκιώτης, ο οποίος συμπληρώνει τη σκέψη του λέγοντας «πως ούτε χρειάζεται ένας διαχειριστής να χάνει τόσο πολύτιμο χρόνο από τον ελεύθερο του για να ασχολείται με όλες τις λεπτομέρειες και τα προβλήματα που μπορούν να προκύψουν καθημερινά».
«Η Puerta, ως εταιρία διαχείρισης κοινοχρήστων, εκδίδει, μοιράζει και εισπράττει τα κοινόχρηστα. Μεταβαίνει ο εκπρόσωπος της για όλες τις απαιτούμενες πληρωμές εξωτερικών λογαριασμών, ενώ φροντίζει να είναι όλα τα προβλήματα στην πολυκατοικία λυμένα», μας εξηγεί ο ιδιοκτήτης της Puerta.
Σε ερώτηση μας για το κόστος των υπηρεσιών της εταιρείας του μας απαντά πως αυτό κυμαίνεται «από 5-6 ευρώ ανά διαμέρισμα», και φυσικά, «κάθε ενοικιαστής ή ιδιοκτήτης μπορεί να έρθει σε επαφή μαζί μας για κάθε πρόβλημα που παρατηρεί και χρειάζεται λύση».
«Η εμπειρία δώδεκα ετών στην συγκεκριμένη αγορά με υψηλές παροχές υπηρεσιών προς τους ιδιοκτήτες και τους ενοικιαστές κάθε πολυκατοικίας μας έχει διδάξει πως αυτό που χρειάζεται είναι υπευθυνότητα και επαγγελματισμός», προσθέτει ο κ. Φουρκιώτης, ο οποίος μας εξηγεί επίσης τι γίνεται στην περίπτωση κάποιων υψηλών χρεών που μαζεύονται, λόγω της αδυναμίας ενοίκων μιας πολυκατοικίας να αντεπεξέλθουν στο βάρος των μηνιαίων πληρωμών,
«Αυτό που επιδιώκουμε είναι ένας διακανονισμός χρεών, στο ύψος όμως εκείνου του ποσού που ο ένοικος μπορεί να αποπληρώσει. Δεν έχει νόημα να ζητάει κανείς μεγάλα ποσά ή να μπαίνει σε άλλου είδους διαδικασίες. Πάντοτε βρίσκεται η χρυσή τομή αρκεί να υπάρχει εμπειρία από τη μια και καλή διάθεση συνεργασίας από την άλλη», λέει ο ιδιοκτήτης της Puerta.
Β.Δ.